تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
خبر مهم از اختلال در کارت‌های سوخت؛

جلسه فوری در خصوص اختلال سامانه هوشمند سوخت

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران:جلسه ای فوری درباره اختلال سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حال برگزاری است که به محض پایان یافتن جلسه اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.
اختلال در کارت سوخت | نفت آنلاین
اختلال در کارت سوخت | نفت آنلاین
◀️ نفت آنلاین :  لازم به ذکر است از ساعتی پیش سامانه هوشمند سوخت دچار اختلال شد؛همچنین بر اساس اعلام سخنگوی وزارت نفت مشکلی برای سوخت‌گیری خودروها با قیمت آزاد وجود ندارد.
 

خبر تکمیلی یک/ توضیحات وزارت نفت در خصوص اختلال سراسری در سامانه هوشمند سوخت

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت با صدور اطلاعیه‌ای درباره مشکل فنی ایجاد شده در سامانه کارت هوشمند سوخت اعلام کرد:در پی مشکل فنی ایجاد شده در سامانه کارت هوشمند سوخت، از دقایقی پیش استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌های عرضه سراسر کشور دچار وقفه شده است؛ اما طبق اطلاعات به دست آمده از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم‌اکنون سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه مشکلی ندارد و باوجود خارج شدن سامانه هوشمند سوخت از مدار، مردم می‌توانند با قیمت آزاد سوخت‌گیری کنند.
 
کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در حال بررسی مشکل فنی ایجاد شده و رفع آن هستند و این اطمینان به هموطنان عزیز داده می‌شود که هیچ مشکلی برای سهمیه‌ سوخت ایجاد نخواهد شد.

خبر تکمیلی دو/ آخرین اخبار موثق در خصوص اختلال سراسری در سامانه هوشمند سوخت 

شرکت پخش فرآورده‌های نفتی: توقف فعالیت بعضی از جایگاه‌های کشور موقتی است؛مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت موقتی است و فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌های عرضه سوخت وجود دارد؛شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویاً تکذیب می‌شود.
 
همچنین خبرگزاری فارس در این خصوص نوشت:از ساعاتی قبل اختلال در سیستم پمپ‌بنزین‌ها موجب سرگردانی مردم شد. این موضوع همزمان با تدارک گسترده رسانه‌های ضدانقلاب درمورد حوادث آبان ۹۸ احتمال حمله سایبری را تقویت می‌کند؛ اگرچه هنوز مسئولان مربوطه در این باره اظهارنظری نکرده‌اند؛شباهت‌های هماهنگی رسانه‌ای و عملیات میدانی جریان ضدانقلاب در این ماجرا نیز شائبه حمله سایبری به پمپ‌بنزین‌ها را تقویت می‌کند.
https://naftonline.ir/news/25226/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
من الان پمپ بنزین شهر رضا استان اصفهان هستم . صف چند کیلومتری ایجاد شده . امکان سوختگیری بصورت آزاد هم وجود ندارد
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
من الان پمپ بنزین شهر رضا استان اصفهان هستم . صف چند کیلومتری ایجاد شده . امکان سوختگیری بصورت آزاد هم وجود ندارد
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایسنا نوشته بود حمله سایبری به سامانه هوشمند کارت سوخت است البته بعدش خبر را حذف کرد
0