کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیران نفتی و عضویت در شورای شهر؟!

برای خدمت به مردم سمت‌های خود را در شرکت‌های نفتی رها کنید

29 مهر 1400 ساعت 22:36

با گذشت چندین ماه از شروع بکار شوارها، اعضای
شاغل نفت که قبل از ورود به شوراها دارای مسئوليت در شرکت خود بودند همچنان مسئوليت قبلی خود را ترک نکرده اند!


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، شنیده شده بعضی از کاندیداهای نفتی که در انتخابات ششمین دوره انتخابات شوارها رای مردم شهر خود را کسب کردند و همچنین در شرکت محل کار خود دارای مسئوليت می باشند با گذشت چندین ماه از انتخابات همچنان بر سمتی که قبل از ورود به شورای شهر داشته اند مشغول بکار هستند!

 
 طبق اعلام مخاطبین نفت آنلاین، این موضوع باعث شده این اشخاص با توجه به داشتن ۲ مسئوليت، نه می توانند وظایف محوله به خود را کامل در شرکت‌های نفتی انجام دهد و نه به امورات مردم در شوراهای شهر بالاخص کلانشهرها رسیدگی کنند!
 
 حال سوال پیش آمده از اعضای شوراهای شاغل نفت این است اگر واقعا برای خدمت به مردم وارد شورای شهر شدید چرا مسئوليت قبلی را در محل کار خود رها نمیکنید! آیا کسی که مشغله های بی شمار در انجام امورات شوراها دارد توانایی انجام امورات محوله مسئولیتش را نیز در شرکت های نفتی دارد!
 
نفت آنلاین از این اشخاص می خواهد برای رضای خدا هم شده مسئوليت های خود در شرکت های نفتی را ترک کنند تا هم بتوانند به مشکلات مردم در شوراها برسند و هم با مشخص شدن جایگزین آنها شرکت های نفتی در انجام امورات خود دچار مشکل نشوند.
 
در پایان از مدیران عامل شرکت‌های نفتی نیز خواسته می شود در صورتی که این اشخاص سمت هایشان را ترک نکردند خود نسبت به برکناری و تعیین جانشین برای آنها اقدام نمایند.


کد مطلب: 25186

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25186/خدمت-مردم-سمت-های-خود-شرکت-های-نفتی-رها-کنید

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir