کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توضیحات روابط عمومی نفت در خصوص استخدام فرزند یکی از نمایندگان مجلس

واکنش وزارت نفت به انتشار یک نامه محرمانه

28 مهر 1400 ساعت 12:53

در پی انتشار یک نامه محرمانه در فضای مجازی در خصوص استخدام فرزند یکی از نمایندگان مجلس ، اطلاعیه ای توسط وزارت نفت صادر شد.


به گزارش نفت آنلاین، متن اطلاعیه روابط عمومی نفت به شرح ذیل می باشد:

در پی بازنشر مکاتبات حوزه منابع انسانی در فضای مجازی در خصوص بکارگیری در قالب قرارداد مدت معین فرزند یکی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی لازم است نکاتی را به سمع و نظر مردم شریف رسانیده شود:

به منظور به کارگیری متقاضیان واجد شرایط جذب در قالب جذب نوین، مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت مهارت‌های زبان انگلیسی، کامپیوتر، توانمندی‌های شناختی و سلامت روان افراد مذکور را مورد ارزیابی قرار داده و در صورت کسب حدنصاب لازم و اخذ مجوز مقام عالی وزارت انعقاد قرارداد مدت معین ایشان تحقق می‌یابد. طی موفقیت‌آمیز فرایند فوق برای کلیه متقاضیان واجد شرایط ضروری و لازم بوده و برای نامبرده و سایر افراد مشابه وضعیت ایشان بر همین منوال عمل شده است. ضمنا با توجه به لغو دستورالعمل نظام جذب نوین قبول شدگان بر اساس مصوبه ۱۶۶۲ درقالب مدت معین به کارگیری می‌شوند.
 
همچنین در خصوص کارکنان قراردادی پذیرفته شده برای ادامه فرایند تبدیل وضعیت به مدت‌معین موضوع در اخرین جلسه شورای مدیران توسعه منابع انسانی تصمیم‌گیری و نتایج حاصله پس از اخذ موافقت مقام عالی وزارت جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.


کد مطلب: 25172

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25172/واکنش-وزارت-نفت-انتشار-یک-نامه-محرمانه

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir