کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل NISOC خبر داد:

‏ اهدا ۲۰۰۰‏‎ ‎بسته معیشتی مناطق نفتخیز جنوب به زلزله‌زدگان اندیكا

26 مهر 1400 ساعت 10:09

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از اهدای ۲۰۰۰ بسته معیشتی از سوی کارکنان و بسیجیان مناطق نفتخیز جنوب به زلزله‌زدگان اندیکا خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، مهندس علیرضا دانشی روز یکشنبه(۲۵ مهرماه ۱۴۰۰) در جریان ارسال بسته‌های معیشتی اهدایی این شرکت توسط پایگاه بسیج عملیات غیرصنعتی اظهار داشت: پیرو تاکید مهندس اوجی مقام عالی وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت مبنی بر همکاری شرکت‌ها در امدادرسانی به زلزله‌زدگان اندیکا، مقرر شد تا با همکاری کارکنان و استفاده از امکانات موجود، در این خصوص نهایت همکاری با گروه‌های امدادی به عمل‌آید.

وی افزود: علاوه بر مواد غذایی، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خودروهای سبک و سنگین و تجهیزات و ماشین آلات راهسازی و ساختمانی شامل تریلر کمرشکن، لودر، کامیون حمل سوخت، بیل مکانیکی، کامیون، جرثقیل ۱۰ تن و تانکر آب در اختیار گروه‌های بازسازی قرار داده است.

مهندس دانشی با بیان اینکه این کمک‌ها حداقل‌هایی است که برای مردم انجام می‌دهیم گفت: باید با مردم زلزله‌زده نهایت همکاری را داشته باشیم و هرچه برای مردم کار کنیم کم است و باید مردم از خدمات بیشتری بهره‌مند شوند.

سرهنگ عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدتندگویان نیز اظهار داشت: امروز به طور همزمان ۴۰۰ بسته معیشتی توسط پایگاه مقاومت بسیج عملیات غیرصنعتی و همین میزان نیز توسط پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به مناطق زلزله‌زده اندیکا ارسال و بین مردم توزیع خواهد شد.

وی گفت: در روز بیستم مهرماه نیز ۲ کاروان از کمک‌های کارکنان و بسیجبیان مناطق نفتخیز جنوب به مناطق زلزله‌زده اعزام شد و روز جمعه گذشته پایگاه بسیج شرکت نفت و گاز اروندان اقلامی شامل مواد غذایی، آب آشامیدنی و پتو به این منطقه ارسال کرد.

شایان ذکر است زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری ساعت ۰۶:۰۹ دقیقه صبح دوشنبه ۱۲ مهرماه جاری مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان را لرزاند که علاوه بر مصدومیت چند نفر، خسارت‌هایی به منازل، راه‌های روستایی و عشایر شهرستان اندیکا وارد کرد.


کد مطلب: 25151

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/25151/اهدا-۲۰۰۰-بسته-معیشتی-مناطق-نفتخیز-جنوب-زلزله-زدگان-اندیكا

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir