تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
واکنش مخاطبین به استخدام قهرمان کشتی

بازتاب گسترده خبر استخدام محمدرضا گرایی در صنعت نفت

مخاطبین نفت آنلاین اقدام دولت رئیسی در استخدام قهرمان کشتی ایران و جهان را تحسین کردند.
استخدام قهرمان کشتی فرنگی در نفت | نفت آنلاین
استخدام قهرمان کشتی فرنگی در نفت | نفت آنلاین
 پس از انتشار خبر دستور استخدام قهرمان کشتی فرنگی ایران توسط وزیر نفت دولت سید ابراهیم رئیسی در پیج اینستاگرام نفت آنلاین این خبر بازتاب گسترده ای در بین مخاطبین این رسانه خبری و پرسنل صنعت نفت داشته و نفتی ها این اقدام وزارت نفت دولت سیزدهم در حمایت از قهرمانان ورزشی را تحسین کردند.

نفت آنلاین: ضمن تقدیر از وزیر نفت بابت استخدام قهرمان ورزشی ، امیدواریم شهدای حوادث صنعت نفت ، شهدای مدافع حرم و ... نیز مانند این قهرمان ورزشی هر چه سریعتر در صنعت نفت تبدیل وضعیت شوند. 

یادداشت مهم یکی از مخاطبین نفت آنلاین در واکنش به حواشی استخدام یک ورزشکار در صنعت نفت

 
◀️تمامی نظرات مخاطبین نفت آنلاین در این خصوص را در لینک زیر بخوانید:
https://naftonline.ir/news/25098/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
کی تحسین کرده.
این همه جوان تحصیلکرده بیکار هست که درآمدی ندارن. بعد شما میای حمایت میکنی که ورزشکاری که با این مدال میلیاردر میشه و از خدمت سربازی معاف میشه رو استخدام کنن.
حق همه افراد تحصیلکرده بیکار بر گردن شما و نونی که میبری سر سفره خانوادت
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
حالا اگه ناراحتی که یه هموطنت مدال گرفته و افتخار آفریده اون دیگه به وجدانت بستگی داره بله می‌دونم هستن جوانان عزیزی که تحصیلات عالیه دارن ولی متأسفانه بیکارن ولی این عزیز ورزشکارمون هم حتما ومطمئنا خیلی زیاد مشقت کشیدن که تونستن به این جایگاه برسن خیلی سختی کشیدن تا تونستن دل میلیونها ایرانی کشتی دوست را چه در المپیک چه در جهانی شاد کنن ،من کار به استخدام‌های سفارشی دیگه ندارم ولی مطمئنا این یکی حتما حقش بوده که به این جایگاه رسیده
feedback
Romania
قرارداد مدت موقت وزارت نفت
پدر در یه زمین کشاورزی سالا ها زحمت می‌کشد و در یک زمین خالی خانه ای می سازد وسالیان سال از همین طریق کسب روزی می‌کنند وبعد از مدتی توانایی کار ندارد ویا جان جان آفرین تسلیم می‌کنند.آیا املاک و دارایی‌های پدر عزیزتان به شما نمی‌رسد آیا آن زمین و مسکن حق بازماندگان نیست آیا خانه پدری باید به شخص دیگری به غیر از وارث سپرده شود..؟
feedback
United States
صالحي پور باورصاد
با سلام و ابراز خوشحالي از اينكه جوان برومند ايران زمين جناب گرايي قهرمان جهان شده و وزير نفت هم قول استخدام او را داده در وزارت نفت. بسيار عاليه ولي وزير محترم هم به فكر ماها و فرزندان ما هم باشد كه ما هم در دوران كار در وزارت نفت و در دوران جنگ حضور داشته ايم و قهرمان ملي و مدال آور ايران بوديم و توانستيم چرخه اقتصاد كشور را بچرخانيم. حالا بماند كه مديران نتوانستند درست از آن سرمايه استفاده بكنند. وزير محترم نفت هم بفكر ما و استخدام فرزندان ما باشد آقاي گرايي مدال طلا آورد ولي ما به دنيا نشان داديم كه چرخه صنعت نفت را بلديم بچرخانيم بدون نياز به خارجي ها. پس يه نيم نگاهي هم به ما بيندازيد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
بنده با فوق لیسانس مهندسی نفت حتی نتوانستم نیروی کارگری در وزارت متبوع آقای اوجی شوم. تحصیلات پهلوان گرایی چیست؟
0