تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
پرسنل غیررسمی تحت پوشش بیمه تکمیلی نفت خواستار پایان مشکلات مرتبط با بیمه و تحقیق و تفحص از قرارداد بیمه تکمیلی شدند.
دکتر محسن خجسته مهر | مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران  | نفت آنلاین
دکتر محسن خجسته مهر | مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، پس از رسانه ای شدن خبر سفر دکتر محسن خجسته مهر به استان خوزستان جهت معارفه مدیران شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت و گاز اروندان صدها نفر از پرسنل غیررسمی شاغل در شرکت های نفتی جنوب خواستار دستور مدیرعامل NIOC جهت رفع مشکلات خدمات بیمه تکمیلی به پرسنل قراردادی و پیمانکاری شدند.
 
 پرسنل نفت تحت پوشش بیمه تکمیلی می گویند بسیاری از آنها علی‌رغم کسر مبلغ حق بیمه از حقوق ماهیانه امکان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی را ندارند.
 
 همچنین جمعی دیگر می گویند فاکتورها بسیار دیر پرداخت می شود و فرانشیز بسیار بالایی از فاکتورها کسر می شود.
 
پرسنل قراردادی و پیمانکاری صنعت نفت در ادامه می گویند : در چند سال گذشته و در زمان وزارت نفت دولت تدبیر و امید هنگام عقد قرارداد با شرکت بیمه تکمیلی ، بجای منافع پرسنل به منافع شرکت بیمه توجه می شد و به همین خاطر از مدیرعامل جدید شرکت ملی نفت ایران می‌خواهیم هم دستور تحقیق و تفحص از قراردادهای قبلی شرکت ملی نفت با شرکت های بیمه را صادر کنند و هم موضوع رفع مشکلات بیمه تکمیلی با شرکت بیمه البرز در دستور کار قرار گیرد.
 
این دسته از پرسنل پرتلاش صنعت نفت در پایان ابراز امیدواری کردند با توجه به شعار فسادستیزی دولت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، در قرارداد آینده با شرکت بیمه تکمیلی نیز فقط به منافع پرسنل توجه شود و مسئولین دست اندرکار آینده در این خصوص قراردادی بسیار محکم از لحاظ فراوانی مراکز خدمات درمانی ، حداقل کسر فرانشیز ، زمان پرداخت فاکتورها بصورت مناسب و ... با یکی از شرکت‌های بیمه منعقد نمایند تا پرسنل غیررسمی نفت با آرامش خاطر بیشتری بتوانند به صنعت نفت کشور خدمت نمایند.
 
◀️ نفت آنلاین : پرسنل غیررسمی صنعت نفت نظرات خود را در خصوص خدمات ارائه شده توسط بیمه تکمیلی البرز در قسمت نظرات لینک زیر بنویسید/ همچنین به این سوال پاسخ دهید که آیا تمامی مطالبات خود را از قرارداد قبلی با شرکت بیمه دانا دریافت کرده اید یا خیر؟
https://naftonline.ir/news/25071/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
پرسنل نفت
۱۰ سال سابقه قراردادی دو مرتبه استفاده کردم
امسال هم از ماه گذشته بیمه تکمیلی بنده و دهانفر دیگر منعقد شده است به دلیل کم کاری و فراموش کاری منابع انسانی فوق ضعیف ملی حفاری
در کل پیشنهاد میشود
چون این دولت محرومان است و بالغ بر ۱۰ الی ۲۰ سال
به کلیه همکاران قراردادی و پیمانکاری ظلم شده
و امکان داره ۴ سال بعدی امکان خدمت نباشد برای این دولت انقلابی
فقط یک کار برای این دسته از همکاران را انجام بدهد و همه را یکنواخت یا پروژه ایی یا پیمانکاری یا قراردادی یا پیمانی یا رسمی و در اینهمه دکان را ببندند تا همه کارکنان گیج نشوند و هر مدیری به فکر دزدی از اینهمه قرارداد افتاد دستش کوتاه شود
تازه ترين نظرات
0