تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
درخواست نفت آنلاین از معاون توسعه منابع انسانی وزیر نفت:

جهت تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران فرآیند معاینات طب صنعتی و گزینش آغاز شود

با توجه به روند مثبت اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت دولت سیزدهم نفت آنلاین خواستار آغاز فرآیند معاینات طب صنعتی و گزینش مشمولین بند "و" شد.
مهندس مهدی علی مددی | معاون وزیر نفت | نفت آنلاین
مهندس مهدی علی مددی | معاون وزیر نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، بند "و" قانون تبدیل وضعیت ایثارگران سال گذشته در مجلس شورای اسلامی اجرایی شد و بر اساس آن مشمولین ماده ۲۱ در دستگاه های اجرایی باید به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شوند.
 
 پس از ابلاغ این طرح در وزارت نفت ، با حذف ۱۰ هزار سمت در آخرین روز اسفندماه سال ۱۳۹۹ توسط "وزارت نفت دولت قبلی" چالش بزرگی برای اجرای آن بوجود آمد.  
 
اما با روی کار آمدن دولت جدید و رای اعتماد به وزیر جدید نفت در همان روزهای نخستین دستور احیا سمت‌های حذف شده توسط وزیر نفت دولت آیت الله رئیسی صادر شد و خوشبختانه با بازگشت سمت ها مشکل تبدیل وضعیت مشمولین بند "و" حل شد.
 
با توجه به اینکه با روی کار آمدن وزارت نفت دولت سیزدهم روند مثبتی برای اجرای این طرح در پیش است ، نفت آنلاین از مهندس مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در توسعه منابع انسانی می خواهد دستور آغاز فرآیند گزینش و معاینات طب صنعتی مشمولین جهت تسریع در اجرای این طرح صادر شود و قطعا با آغاز این فرآیند گام بلندی برای اجرای هر چه سریعتر بند "و" برداشته خواهد شد.
 
همچنین مشمولین طرح پیش گفته شده اکثرا قبلا معاینات طب صنعتی و گزینش را با توجه به اینکه سال ها در صنعت نفت مشغول به خدمت بوده اند طی کرده اند و برای تسریع در موضوع نیز می توان از اطلاعات گذشته نیز استفاده شده و در فرصت مناسب اطلاعات گزینشی و طب صنعتی آبدیت شوند.
https://naftonline.ir/news/24996/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام. امیدوارم تبدیل وضعیت ایثارگران قراردادی هر چه زودتر انجام بشه و در حد وعده و وعید تو خالی نباشه.
تازه ترين نظرات
0