کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساخت یك باب مدرسه سه كلاسه در روستای شریعه سیدعبود توسط شرکت اروندان

5 مهر 1400 ساعت 10:49

همزمان با آغاز سال تحصیلی 1401 – 1400 به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان یک باب مدرسه سه کلاسه در روستای شریعه سیدعبود شهرستان خرمشهر که از سوی این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی احداث شده است، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط  عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در مراسم افتتاح این واحد آموزشی که روز یکشنبه (چهارم مهرماه) با حضور سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)  خوزستان، مسئولان آموزش و پرورش خرمشهر و شماری از مدیران و روسای این شرکت برگزار شد، مهندس جهانگیر پورهنگ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان گفت: این مدرسه به همت بسیج شرکت در قالب طرح سازندگی و محرومیت زدایی احداث و به نام سردار دل ها  شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است.

 
وی با این توضیح که این واحد آموزشی در زمینی به مساحت ۱۸۰ مترمربع با صرف سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در مدت ۶ ماه ساخته شده، افزود: با افتتاح این واحد ، دسترسی حدود یکصد دانش آموز روستای شریعه سیدعبود و روستاهای اطراف به مدرسه تسهیل شد.
 
پورهنگ  اظهار کرد: شرکت نفت و گاز اروندان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی احداث، مرمت و تعمیر مدارس در این منطقه را طی چند سال اخیر با اولویت آماده سازی فضاهای آموزشی در دستور کار قرار داده است.
 
در این مراسم سردار شاهوار پور گفت: در راستای اقدامات جهادی برای روستاها و مناطق محروم به همت گروه های جهادی در خرمشهر و ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و پشتیبانی های شرکت نفت و گار اروندان و آموزش و پرورش منطقه این مدرسه در منطقه ای محروم احداث گردید که جای قدردانی دارد.
 
 وی  با اشاره به اقدامات موثر نفت و گاز اروندان در این زمینه که تا به حال صورت گرفته و با توجه به پروژه های در دست اجرا در منطقه از مدیرعامل این شرکت در اهتمام به این امر تشکر و قدردانی نمود.
 
همچنین رحمان توکلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز اروندان با بیان اینکه علاوه بر احداث این آموزشگاه ، دو مدرسه دیگر در روستاهای غرب کارون مرمت و بازسازی شده است، گفت: مرمت این مدارس چهار ماه طول کشید و برای بهسازی آنها دو  ‏میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شد.


کد مطلب: 24954

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24954/ساخت-یك-باب-مدرسه-سه-كلاسه-روستای-شریعه-سیدعبود-توسط-شرکت-اروندان

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir