تاریخ انتشاريکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
وزیر نفت در حکمی، سیدشمس‌الدین موسوی را به‌عنوان مشاور خود در طرح‌ها و پروژه‌های وزارت نفت منصوب کرد.
سید شمس الدین موسوی | نفت آنلاین
سید شمس الدین موسوی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین، در  متن حکم جواد اوجی خطاب به موسوی به این شرح است: «با عنایت به تجارب، تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر در طرح‌ها و پروژه‌های وزارت نفت منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها و در راستای تحقق اهدافی از جمله مواردی به شرح ذیل، اقدامات لازم و مؤثر در دستور کار قرار گیرد:
 
- رصد و پایش طرح‌های اولویت‌دار صنعت نفت از جمله طرح‌های حفظ و نگهداشت تولید نفت و گاز، توسعه میادین نفت و گاز، احداث و ارتقای واحدهای پالایشی و پتروشیمی.
- تهیه و تنظیم گزارشات لازم به‌منظور شناسایی مشکلات طرح‌ها و پروژه‌ها و ارائه راهکارهای پیشنهادی به اینجانب و مدیران عامل شرکت‌های اصلی.
- پیگیری ویژه در خصوص آخرین وضعیت اجرای تصمیمات احصاشده از گزارشات تنظیمی.»
 
سید شمس‌الدین موسوی متولد ۱۳۴۹ است، در سال ۱۳۷۴ در مقطع کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه پلی تکنیک تهران فارغ‌التحصیل شد. وی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد سازه در دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۳۷۶ است و در آزمون سراسری دکترای در رشته سازه و زلزله در کشور رتبه یک را دریافت کرد و در دانشگاه صنعتی شریف مشغول به تحصیل شد. او همچنین در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ خورشیدی بر پایه نیاز کسب و کارش در رشته‌های مدیریت بازرگانی و مدیریت استراتژیک به کسب دانش در مقطع دکترا در انگلستان و ژاپن مشغول شد و در هر ۲ رشته مدرک دکتری دریافت کرد. وی که به ادبیات عرفانی و فلسفه علاقه وافری داشته و دارد، دوره کامل مثنوی معنوی و همچنین حکمت متعالیه را نزد اساتید صاحب نام این حوزه‌ها در دانشگاه تهران، مؤسسه‌ها و اندیشکده‌های معتبر گذرانده است و سابقه تدریس در دانشگاه‌های تهران و برخی شهرستان‌ها را هم در کارنامه دارد.
 
موسوی از اواسط دهه ۱۳۷۰ خورشیدی فعالیت کاری خود را در مجموعه معظم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) آغاز کرد و این حُسن همکاری در پروژه‌های صنعت نفت (بخش دریا و خشکی) به مدت ۲۳ سال به طول انجامید، از آذرماه ۱۳۹۴ به مجموعه بزرگ بنیاد مستضعفان وارد شد و در اواخر فروردین ۱۳۹۷ به‌عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پایندان که فعالیت‌های بخش میان‌دستی و پایین‌دستی صنعت نفت را در هلدینگ انرژی گستر سینا را بر عهده دارد، به فعالیت خود ادامه داد.
 
موسوی، در بخش‌های مختلفی از اجرای طرح‌های توسعه فازهای ۱۳، ۱۴، ۱۵ و ۱۶، ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی، پروژه مطالعه، طراحی، تأمین کالا و اجرای خط لوله ۴۲ اینچ انتقال نفت خام گوره به جاسک، طرح توسعه میدان نفتی مارون یک و چهار  و... در کسوت‌های مختلفی نقش‌آفرینی کرده است.
 
او مدرک بین‌المللی مدیریت پروژه حرفه‌ای(PMP) از انجمن مدیریت پروژه امریکا دریافت کرده و عضو مستقل انجمن مدیران کیفیت آسیا و اقیانوسیه (APQO) و همچنین ممیز و سرممیز مدل تعالی اروپایی ( EFQM) است.
https://naftonline.ir/news/24944/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0