تاریخ انتشاريکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
وزارت آموزش و پرورش از جمله وزارتخانه هایی است که بسیاری از افراد متقاضی استخدام و بکارگیری در آن هستند.
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | استخدام آموزش و پرورش
اخبار استخدامی | نفت آنلاین | استخدام آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش بزرگترین وزارتخانه ایران از نظر تعداد نیرو است . هزاران نفر معلم و کادر آموزشی در این وزارتخانه مهم و حیاتی مشغول بکار هستند.

چگونگی برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نحوه برگزاری آزمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش جهت بکارگیری معلمان بر عهده مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش می باشد.

این مرکز سالیانه تعداد بازنشستگان و ایجاد مدارس جدید در سطح کشور و ... را بررسی می کند و بر اساس بررسی های صورت گرفته شده تعداد نیرو مورد نیاز برای هر بخش را مشخص می کند و به این ترتیب روند برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش آغاز می شود.

زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید

با توجه به اینکه هر ساله آموزش و پرورش نیاز به استخدام نیروهای جدید دارد ، متقاضیان استخدامی و علاقمندان به شغل معلمی مرتبا تحولات استخدامی این وزارتخانه را دنبال می کنند.

بر اساس پیگیری ها صورت گرفته به نظر میرسد آموزش و پرورش تصمیم به برگزاری آزمون استخدامی در زمان باقیمانده شش ماهه دوم 1400 را نداشته باشد اما برگزاری آزمون استخدامی در شش ماهه اول سال 1401 محتمل است.

در پایان لازم به ذکر است در صورت انتشار اطلاعیه استخدامی آزمون آموزش و پرورش جهت جذب معلمان و فرهنگیان دفتر آزمون استخدام از طریق همین وب سایت منتشر خواهد شد.

https://naftonline.ir/news/24943/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0