تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
درخواست پرسنل صنعت نفت جنوب از مهندس رستم قاسمی وزیر اسبق نفت:

آقای قاسمی به موضوع پروژه مسکن مهر نفت اهواز ورود کنید

جمعی از پرسنل صنعت نفت جنوب عضو پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز خواستار ورود وزیر اسبق نفت و وزیر فعلی راه و شهرسازی به موضوع بلاتکلیفی مسکن مهر نفت اهواز شدند.
مهندس رستم قاسمی | وزیر راه و شهرسازی | پروژه مسکن مهر نفت اهواز | نفت آنلاین
مهندس رستم قاسمی | وزیر راه و شهرسازی | پروژه مسکن مهر نفت اهواز | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین در پیام های اعضای پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز آمده است: وقتی که مجلس به فردی انقلابی و کاردان مانند مهندس رستم قاسمی بعنوان وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم رای اعتماد داد امیدهای پرسنل صنعت نفت جنوب برای رفع مشکلات پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت افزایش یافت.
 
با توجه به‌ اینکه آقای مهندس رستم قاسمی تا حدودی با مسائل و مشکلات این پروژه آشنایی دارند پرسنل از ایشان خواستند به موضوع بلاتکلیفی پروژه ورود کرده و اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان را ملزم به تکمیل و تحویل سایر واحدهای باقیمانده به پرسنل صنعت نفت جنوب کنند.
 
همچنین به اطلاع می رساند این پروژه از ابتدا با همکاری شرکت نفت در حال تکمیل بود، اما در سال ۱۳۹۵ نفت از پروژه خلع ید و سازمان مسکن و شهرسازی خوزستان امورات کل مسکن مهر نفت اهواز را بدست گرفت!
 
در اوایل سال ۱۳۹۸ شریعتی استاندار وقت خوزستان نیز در جلسه شورای مسکن استان مدعی شد اختلاف بین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و اداره کل راه و شهرسازی خوزستان دلیل اصلی تکمیل نشدن مسکن مهر ۲۰۰۰ واحدی نفت اهواز می باشد!
 
لازم به ذکر است در یکسال گذشته با پیگیری مهندس مجتبی یوسفی نماینده اهواز حدود ۱۰۰ واحد از بلوک F این پروژه به اعضا تحویل داده شد اما همچنان تکلیف بیش از ۶۰۰ واحد باقیمانده مشخص نشده است.
 
در پایان پرسنل صنعت نفت جنوب عضو پروژه ۲۰۰۰ واحدی نفت اهواز از مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم خواستند اداره کل راه و شهرسازی خوزستان را ملزم به انجام تعهدات خود در قبال تکمیل و تحویل واحدها به پرسنل صنعت نفت جنوب نماید.
 
◀️ نفت‌آنلاین: پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز بمنظور بالابردن انگيزه كاري ونگهداشت كاركنان عملياتي شركتهاي تابعه وزارت نفت در جنوب در راستاي تفاهم نامه في مابين دو وزارت خانه نفت و راه و شهرسازي در سال ٨٨ تعريف كه با گذشت بيش از ۱۲ سال هنوز بيش از ۶۰۰ واحد ان تکمیل و تحویل متقاضیان نشده است!!!!
https://naftonline.ir/news/24935/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0