تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
ضرورت واکسیناسیون تک تک پرسنل صنعت نفت؛

چرا بعضی از پرسنل نفت واکسن نمی زنند؟

علی رغم تاکید مسئولین وزارت بهداشت مبنی بر واکسن زدن کارکنان دستگاه های اجرایی و تاکید اخیر وزیر محترم نفت در خصوص ضرورت واکسیناسیون پرسنل صنعت نفت ، از گوشه و کنار صنعت نفت خبر می رسد تعداد محدودی از پرسنل همچنان واکسن نزده اند!
واکسیناسیون پرسنل وزارت نفت | نفت آنلاین
واکسیناسیون پرسنل وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین از گوشه و کنار صنعت نفت خبر می رسد تعداد محدودی از پرسنل صنعت نفت با وجود اطلاع رسانی های گسترده تمایلی به واکسینه شدن ندارند و تاکنون واکسن نزده اند!
 
 این موضوع باعث نگرانی سایر پرسنل صنعت نفت شده است.
 
بعنوان نمونه بر اساس پیگیری نفت آنلاین از وقتی که تمامی کادر درمان کشور در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند میزان فوتی‌های آنها تقریبا به صفر رسیده است و با این تفاسیر مشخص نیست چرا بعضی از پرسنل نفت از واکسن زدن می ترسند!
 
 با توجه به اینکه کارکنان سرمایه های وزارت نفت هستند و حفظ سلامت آنها بسیار مهم است و نگرانی هایی در این خصوص بین پرسنل نفت بوجود آمده ، از مسئولین دست اندرکار صنعت نفت خواسته می شود ورود به ادارات و مناطق عملیاتی صنعت نفت در آینده نزدیک منوط به داشتن کارت واکسیناسیون باشد.
 
بدیهی است انجام چنین اقدامی باعث کاهش نگرانی پرسنل صنعت نفت در این خصوص خواهد شد.
 
همچنین انجام بعضی از اقدامات مانند بازگشایی باشگاه ها ، مراکز ورزشی ، سالن‌های غذاخوری نیمروزی ، سینماهای مجموعه نفت و ... در سراسر کشور و اگر شرط حضور در این مراکز داشتن کارت واکسیناسیون باشد قطعا در تشویق پرسنل به زدن واکسن موثر خواهد بود.
 
در پایان نفت آنلاین از آن عده محدود شاغل صنعت نفت که تاکنون اقدام به زدن واکسن نکرده اند می خواهد واکسن بزنند و از واکسن زدن نترسند و قطعا انجام این موضوع هم به نفع خود شخص و هم به نفع جامعه بزرگ صنعت نفت می باشد.
 
◀️ نفت آنلاین : بسیاری از پرسنل نفت نیز اقدام به زدن واکسن در مراکز غیرنفتی کرده اند و این باعث شده آمار دقیقی از واکسیناسیون کارکنان موجود نباشد و با تفاسیر گفته شده نیاز است یک بانک اطلاعاتی آنلاین توسط سازمان بهداشت و درمان نفت ایجاد شده و تمامی کارکنان وزارت نفت (رسمی ، قراردادی و پیمانکاری ) که واکسینه شده اند در آن ثبت نام کرده و از این طریق آمار دقیق واکسیناسیون خانواده بزرگ صنعت نفت همانند سایر وزارتخانه ها مشخص شود.
 
واکسیناسیون پرسنل نفت
https://naftonline.ir/news/24911/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0