تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
بررسی وضعیت حقوقی پرسنل قراردادی مدت موقت نشان می دهد این دسته از پرسنل پرتلاش صنعت نفت از لحاظ میزان حقوق دریافتی دارای شرایط مناسبی نمی باشند.
پرسنل قراردادی مدت موقت وزارت نفت | نفت آنلاین
پرسنل قراردادی مدت موقت وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، بررسی وضعیت حقوقی پرسنل قراردادی مدت موقت نشان می دهد این دسته از پرسنل پرتلاش صنعت نفت از لحاظ میزان حقوق دریافتی دارای شرایط مناسبی نمی باشند.
 
شایان ذکر است بیژن زنگنه وزیر نفت دولت قبل با توجه به آنکه آنها توسط دولت احمدی نژاد تبدیل وضعیت شده بودند به مشکلات معیشتی آنها بی توجه بود و در ۸ سال گذشته بدترين ضررها متوجه پرسنل قراردادی مدت موقت نفت شد.
 
با روی کار آمدن دولت انقلابی آیت الله سید ابراهیم رئیسی امیدها برای رسیدگی به معیشت پرسنل قراردادی مدت موقت نفت افزایش یافت و نور امیدی برای رفع مشکلاتشان پدیدار گشت.
 
با توجه به موارد پیش گفته شده این رسانه خبری از مدیران وزارت نفت دولت سیزدهم می‌خواهد هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات معیشتی این عزیزان اقدام فوری بعمل آید.
 
همچنین به اطلاع می رساند تصاویری از فیش های حقوقی پرسنل قراردادی در اختیار ما قرار گرفته و محفوظ است و در صورت لزوم جهت اطلاع مدیران ارشد منابع انسانی نفت آنها را در آینده منتشر خواهد کرد.
 
در پایان به اطلاع می رساند بعضی از این پرسنل با داشتن چندین فرزند و مستاجر بودن دریافتی زیر ۶ میلیون تومان دارند!!!!
https://naftonline.ir/news/24910/
منبع : نفت خوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0