تاریخ انتشارجمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
انتشار به بهانه حضور وزیر نفت در بین حفارمردان:

آقای اوجی شهدای رگ سفید را تبدیل وضعیت کنید

وزیر نفت امروز در سفر به اهواز از دستگاه ۲۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران بازدید کرد.
شهدای حادثه تلخ رگ سفید را تبدیل وضعیت کنید | نفت آنلاین
شهدای حادثه تلخ رگ سفید را تبدیل وضعیت کنید | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین، در روز هفتم آبانماه سال ۱۳۹۶ یکی از تلخ‌ترین حوادث صنعت نفت بر روی چاه شماره ۱۴۷ رگ سفید اتفاق افتاد و دستگاه حفاری ۹۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران دچار آتش سوزی شد و بر اثر این حادثه دو تن از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران بنام شهید فرزاد ارزانی و شهید محمد سلیمی به شهادت رسیدند.
 
متاسفانه با گذشت ۴ سال از این حادثه هنوز شهدای این حادثه تلخ تبدیل وضعیت نشده اند و تمامی تلاش ها برای تبدیل وضعیت این ۲ قهرمان صنعت نفت در چند سال گذشته بی نتیجه ماند.
 
همانطور که اطلاع رسانی کردیم وزیر نفت دولت سیزدهم صبح امروز از دستگاه حفاری ۲۵ فتح بازدید و تلاش های حفارمردان را از نزدیک بر روی این دکل حفاری مشاهده کردند.
 
با توجه به اینکه آقای مهندس اوجی خود تجربه کار در این صنعت مهم و حیاتی را داشته اند و با خطرات آن آشنا هستند نفت آنلاین از وزیر محترم نفت خواهشمند است دستور تبدیل وضعیت شهدای رگ سفید صادر شود و نکته مهم قابل ذکر اینکه در حوادث مشابه در اواخر دهه ۸۰ تمامی شهدای آن حوادث به دستور وزیر وقت نفت تبدیل وضعیت شدند اما در دولت تدبیر و امید علی رغم وعده های داده شده در زمان حادثه به خانواده این عزیزان تا به امروز هیچکدام تبدیل وضعیت نشدند.
 
همچنین شایان ذکر است پیکر شهید فرزاد ارزانی در موقعیت چاه شماره ۱۴۷ رگ سفید برای همیشه جاودان شد و یاد و خاطره از خودگذشتگی ایشان و شهید سلیمی جهت خدمت به صنعت حفاری کشور تا ابد در ذهن کارکنان صنعت نفت خواهد ماند.
 
◀️ نفت آنلاین : تعداد کل شهدای صنعت نفت در ۸ سال گذشته از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر است و از جمله این افراد می توان به شهید مصطفی مددی از شهدای پالایشگاه تهران نیز اشاره کرد و امیدواریم با درایت وزیر نفت دولت عدالتخواه آیت الله سید ابراهیم رئیسی هر چه سریعتر تکلیف تبدیل وضعیت شهدای حوادث چند سال گذشته در صنعت نفت مشخص شود.
 
تبدیل وضعیت شهدای رگ سفید
https://naftonline.ir/news/24866/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
فرزند نفت
شهدای تا آخر دهه ۸۰ تبدیل وضعیت شدن، والا من که فرزند فوتی بودم تبدیل وضعیت نشدم تا سال ۹۱ که مثل همه تبدیل به قرارداد موقت شدم پس چطور فرق گذاشتن بین فوتی های شرکت ما که پارتی نداشتیم تو سیستم، حق مون رو خوردن .اگر وجدان ندارید لااقل شرف داشته باشید.
تازه ترين نظرات
0