تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
درخواست نفت آنلاین از وزیر نفت دولت رئیسی:

شهدای مدافع حرم صنعت نفت تبدیل وضعیت شوند

با گذشت چندین سال از شهادت قهرمانان صنعت نفت در راه دفاع از حرم اهل بیت همچنان تبدیل وضعیت استخدامی آنها انجام نشده است ‌.
شهدای مدافع حرم وزارت نفت | نفت آنلاین
شهدای مدافع حرم وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای در خصوص شهدای مدافع حرم فرمودند: 
 
"حقیقتاً هم شهدای مدافع حرم، هم خانواده‌ها، ‌پدران، مادران و فرزندان آنان، حق بزرگی بر گردن همه‌ی ملت ایران دارند. این شهدا امتیازاتی دارند؛ یکی این است که اینها از حریم اهل بیت در عراق و سوریه دفاع کردند و در این راه به شهادت رسیدند...
امتیاز دوم این شهدای شما این است که اینها رفتند با دشمنی مبارزه کردند که اگر اینها مبارزه نمیکردند، این دشمن می‌آمد داخل کشور... اگر جلویش گرفته نمیشد، ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و بقیه‌ی استانها با اینها میجنگیدیم و جلوی اینها را میگرفتیم. در واقع این شهدای عزیز ما جان خودشان را در راه دفاع از کشور، ملت، دین، انقلاب اسلامی فدا کردند، امتیاز سوم هم این است که اینها در غربت به شهادت رسیدند. این هم یک امتیاز بزرگی است. این هم پیش خدای متعال فراموش نمیشود./ بیانات در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم - 1394/11/05"
 
لازم به ذکر است صنعت نفت کشور دارای ۵ شهید مدافع حرم و یک شهید حادثه تروریستی اهواز می باشد.( شهیدان نادر حمید ، داوود نریمیسا، محمود مراد اسکندری ، علی حسینی کاهکش ، وحید نومی گلزار و علی کمایی)
 
متاسفانه در چند سال گذشته به شهدای مدافع حرم صنعت نفت کم توجهی شد و خانواده های این عزیزان از لحاظ معیشتی در وضعیت مناسبی قرار ندارند ، این در حالی است که در سایر وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی شهدای مدافع حرم تبدیل وضعیت شده اند و اما تلاش ها در وزارت نفت جهت تبدیل وضعیت این عزیزان بعلت بی توجهی مسئولین وزارت نفت دولت قبلی تاکنون ثمری نداشت! 
 
همچنین اگر آرشیو خبرگزاری شانا را جستجو کنیم حتی کوچکترین خبری در سال‌های گذشته از شهدای مدافع حرم صنعت نفت در خبرگزاری رسمی وزارت نفت دیده نمی شود چه برسد به اینکه این عزیزان توسط وزارت نفت دولت قبل تبدیل وضعیت بشوند!
 
 با توجه به تفاسیر موجود و فرمایش مهم مقام معظم رهبری در خصوص شهدای مدافع حرم و اینکه این شهدا افتخار صنعت نفت کشور هستند، نفت آنلاین از مهندس جواد اوجی وزیر نفت دولت انقلابی آیت الله سید ابراهیم رییسی خواهشمند است در این روزهای نخستین وزارت دستور تبدیل وضعیت شهدای مدافع حرم صنعت نفت و شهید حادثه تروریستی اهواز را صادر نمایند.
 
قطعا تبدیل وضعيت این شهدا که تعدادشان به اندازه تعداد انگشتان ۲ دست هم نمی رسد یک میلیونم درصدی از صنعت نفت کم نمیکند،اما این شهدای عزیز حقشان هست تبدیل وضعیت شوند و اگر نبودند امنیت امروز کشور را شاهد نبودیم ، و انشالله با دستور وزیر نفت انقلابی دولت رئیسی حداقل برای رفاه خانواده شان آنها را تبدیل وضعیت و تا ابد دعای خیرشان نصیب وزارت نفت دولت سیزدهم شود.
https://naftonline.ir/news/24834/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0