کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش نفت آنلاین از انتصاب سردبیر فسادستیز خبرگزاری فارس در وزارت نفت؛

علی فروزنده مدیرکل جدید روابط عمومی وزارت نفت را بیشتر بشناسید

21 شهريور 1400 ساعت 12:53

افشای بعضی مفاسد مهم و بزرگ صنعت نفت برای اولین بار مثل: پرونده دکل گمشده، پرونده فساد بازرگانی پتروشیمی، پرونده بین اند کمپانی گوشه‌ای از کارنامه علی فروزنده مدیرکلی روابط عمومی وزارت نفت است.


به گزارش نفت آنلاین ، جواد اوجی وزیر نفت در حکمی علی فروزنده را به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت ایران منصوب کرد. بد نیست به بهانه این انتصاب نگاهی به سوابق رسانه‌ای مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت ایران بیندازیم. 
 
علی فروزنده که قبل از انتصاب وزیر نفت به مدت بیش از 4 سال به عنوان سردبیر اقتصادی خبرگزاری فارس فعالیت می‌کرد، شروع کار خبرنگاری خود را در حوزه نفت و انرژی کلید زد.

فعالیت 7 ساله وی به عنوان خبرنگار نفت و انرژی خبرگزاری فارس فرصت کافی را برای آشنایی با صنعت نفت کشور ایجاد کرد و پیگیری پرونده جنجالی صنعت نفت توسط وی باعث شد که نام وی بر سر زبان کارشناسان و مدیران نفتی بیفتد.
 
* سه افشاگری جنجالی گزینه احتمالی روابط عمومی وزارت نفت در فضای رسانه‌ی انرژی
 
در کارنامه علی فروزنده گزارش‌های تحقیقی و افشاگری‌ها و پرونده‌های پرحاشیه‌ای در صنعت نفت ایران دیده می‌شود. افشای بعضی مفاسد مهم و بزرگ در صنعت نفت برای اولین بار مثل: پرونده دکل گمشده، پرونده فساد بازرگانی پتروشیمی، پرونده بین اند کمپانی، سه افشاگری بزرگ وی در این حوزه است.
 
 همچنین نوشتن گزارش‌های تحقیقی مهم در پرونده‌هایی مانند کرسنت، جریان‌سازی در موضوعات تخصصی صنعت نفت مثل رانت خوراک پتروشیمی‌های گازی، تفکیک حاکمیت و تصدی در صنعت نفت، رگولاتوری در صنعت نفت، الگوهای جدید قراردادهای نفتی و ... بخش دیگری از کارنامه وی می‌باشد.
 
همچنین برنده شدن در جشنواره مطبوعات در سال 91، سابقه تدریس خبرنگاری تحقیقی، فعالیت‌های پژوهشی در حوزه‌هایی مثل هوش مصنوعی، اقتصاد اسلامی و سیستم‌ها از دیگر موضوعاتی است که در کارنامه وی به چشم می‌خورد.
 
انتصاب علی فروزنده به مدیرکلی روابط عمومی وزارت نفت نشان داد که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدنظر جواد اوجی برای انتصاب مدیران خود این است که وی افرادی را در سمت‌های وزارت نفت انتخاب می‌کند که همانند خود او از پایین‌تر سطح از حوزه‌های تخصصی خود پیشرفت کرده و به سمت مدیریت خواهند رسید.
 
علی فروزنده روابط عمومی وزارت نفت


کد مطلب: 24822

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24822/علی-فروزنده-مدیرکل-جدید-روابط-عمومی-وزارت-نفت-بیشتر-بشناسید

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir