تاریخ انتشارشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
بخشنامه مزایای کارکنان شاغل مناطق عملیاتی دفاع مقدس ، در سال ۱۳۹۹ توسط وزارت نفت دولت تدبیر و امید بصورت ناقص اجرایی شده است.
بخشنامه مزایای مناطق عملیاتی دفاع مقدس | نفت آنلاین | وزارت نفت
بخشنامه مزایای مناطق عملیاتی دفاع مقدس | نفت آنلاین | وزارت نفت
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین بخشنامه پرداخت مزایای کارکنان شاغل صنعت نفت در مناطق عملیاتی دفاع مقدس (بر اساس مفاد بندهای ث و ج ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه کشور) از سوی اداره کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت شهریورماه سال ۱۳۹۹ ابلاغ شد.
 
پس از ابلاغ این بخشنامه توسط وزارت نفت پرسنل صنعت نفت از اجرای ناقص بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور بشدت انتقاد کردند.
بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور حق مناطق جنگی
تصویر بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور / اسفند 1397 
 
 از نکات بسیار عجیب ابلاغیه وزارت نفت دولت قبل تعیین مبلغ ۴۸ هزار تومان ماهیانه برای پرسنل رسمی نفت و مبلغ میانگین ۲۳۰ هزارتومانی برای پرسنل قراردادی بود! این در حالی است که بر اساس پیگیری صورت گرفته این بخشنامه در اوایل سال ۹۸ در سایر ارگان‌ها اجرایی و بصورت میانگین ماهیانه بین یک تا دو میلیون تومان به پرسنل این دستگاه‌ها بر اساس ابلاغیه دولت پرداخت شده است اما  این بخشنامه با تاخیر بیش از یکسال در اواسط سال ۱۳۹۹ و بصورت ناقص در وزارت نفت آنهم با مبلغ بسیار ناچیز (تصویر بخشنامه وزارت نفت بپیوست آمده است) اجرایی شد!
 
بخشنامه حق جنگی نفت
تصویر بخشنامه وزارت نفت در خصوص حق مزایای کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی دفاع مقدس / شهریورماه 1399

حال سوال اصلی اینجاست؟ اگر مدیران ارشد صنعت نفت در پایتخت خود مشمول این طرح می شدند حاضر بودند چنین مبلغی را برای پرداخت به کارکنان تصویب کنند؟!
 
لازم به ذکر است هدف از اجرای این طرح ، نگه داشتن کارکنان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بود اما با این مبلغ ناچیز آیا کارکنان نفت به ماندن در مناطق عملیاتی (خوزستان، بوشهر ، ایلام و ... ) تشویق می‌شوند!؟؟!!؟
 
با توجه به موارد ذکر شده پرسنل نفت از وزارت نفت دولت سیزدهم انتظار دارند نواقص بخشنامه وزارت نفت دولت قبل  در خصوص این مزایا اصلاح و پرداختی دقیقا بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شود.

مناطق جنگی
https://naftonline.ir/news/24785/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0