تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت با اشاره به افزایش ظرفیت واکسیناسیون در مرکز تهرانسر، از خدمات رسانی به کارکنان و عموم مردم در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد.
مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت | نفت آنلاین
مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، محمدعلی فلاح مهرجردی با اشاره به بازدید سردار حسن زاده، فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران از مرکز واکسیناسیون تهرانسر، گفت: در این بازدید، ظرفیت‌های خدمات رسانی به کارکنان نفت بررسی و برای ارتقای کیفیت و سطح خدمت رسانی در قالب طرح شهید سلیمانی بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها به خدمت خالصانه به مردم ادامه می دهد، اظهار کرد: در این بخش با هماهنگی کمیته شرایط اضطراری سطح ۳ و معاونت تولید شرکت ملی نفت ایران، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مرکز بسیج وزارت نفت و همچنین نظارت وزارت بهداشت روند تزریق واکسن کرونا ادامه دارد و مقرر شد در قالب طرح شهید سلیمانی ظرفیت واکسیناسیون افزایش چشمگیری داشته باشد.

فلاح ضمن قدردانی از همه تلاشگران در این بخش، افزود: تمام افراد و کارکنان پرتلاش حاضر در مرکز تهرانسر در پی فراخوان، انتخاب شده و آموزش دیده اند و در ماه های آتی نیز خدمت رسانی در این مرکز ادامه خواهد داشت.
https://naftonline.ir/news/24783/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0