کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده کل سپاه درگذشت پیشکسوت صنعت نفت را تسلیت گفت

12 شهريور 1400 ساعت 10:44

سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت پیشکسوت صنعت نفت را تسلیت گفت.


به گزارش نفت آنلاین،  پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناسبت عروج سردار سرتیپ دوم پاسدارعباس سرخیلی به شرح ذیل است:

 
 بسم الله الرحمن الرحیم
 
 عروج آسمانی و مظلومانه سردار سرافراز جانباز عالیقدر سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی برادر شهید گرانقدرمحمود سرخیلی و از فرماندهان و بنیانگذاران زرهی و توپخانه سپاه و پیشکسوتان جهاد و شهادت را به خانواده معظم بویژه اخوی همرزم و ارجمند ایشان سردار حمید سرخیلی و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نمایم.
 
عمر پر برکت و کارنامه درخشان آن سردار بزرگ و دلاور در خدمت به اسلام و میهن اسلامی و دفاع سلحشورانه از ارزش ها و آرمان های بلند انقلاب و نظام اسلامی طی چهار دهه اخیر که او را بارها مفتخر به مدال جانبازی کرده بود ، برای همیشه ماندگار و راهگشای نسل های امروز و فردای جامعه اسلامی خواهد بود.
 
از درگاه خدای کریم و نعیم برای این مجاهد وارسته و سردار  والامقام، رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و عموم سوگواران گرامی صبر جمیل و اجر جزیل و پاداش صابرین طلب می کنم.
 
سرلشکر پاسدار حسین سلامی
 
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
گفتنی است، سردار حاج «عباس سرخیلی» فرمانده تیپ زرهی 72 محرم در سال‌های دفاع مقدس ، روز پنجشنبه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا و وخامت حال ایشان به علت آثار شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست.

 
 
 


کد مطلب: 24746

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24746/فرمانده-کل-سپاه-درگذشت-پیشکسوت-صنعت-نفت-تسلیت-گفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir