تاریخ انتشارجمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت پیشکسوت صنعت نفت را تسلیت گفت.
پیام تسلیت فرمانده کل سپاه درگذشت عباس سرخیلی | نفت آنلاین
پیام تسلیت فرمانده کل سپاه درگذشت عباس سرخیلی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناسبت عروج سردار سرتیپ دوم پاسدارعباس سرخیلی به شرح ذیل است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
 
 عروج آسمانی و مظلومانه سردار سرافراز جانباز عالیقدر سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی برادر شهید گرانقدرمحمود سرخیلی و از فرماندهان و بنیانگذاران زرهی و توپخانه سپاه و پیشکسوتان جهاد و شهادت را به خانواده معظم بویژه اخوی همرزم و ارجمند ایشان سردار حمید سرخیلی و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نمایم.
 
عمر پر برکت و کارنامه درخشان آن سردار بزرگ و دلاور در خدمت به اسلام و میهن اسلامی و دفاع سلحشورانه از ارزش ها و آرمان های بلند انقلاب و نظام اسلامی طی چهار دهه اخیر که او را بارها مفتخر به مدال جانبازی کرده بود ، برای همیشه ماندگار و راهگشای نسل های امروز و فردای جامعه اسلامی خواهد بود.
 
از درگاه خدای کریم و نعیم برای این مجاهد وارسته و سردار  والامقام، رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و عموم سوگواران گرامی صبر جمیل و اجر جزیل و پاداش صابرین طلب می کنم.
 
سرلشکر پاسدار حسین سلامی
 
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
گفتنی است، سردار حاج «عباس سرخیلی» فرمانده تیپ زرهی 72 محرم در سال‌های دفاع مقدس ، روز پنجشنبه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا و وخامت حال ایشان به علت آثار شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست.

 
 
 
https://naftonline.ir/news/24746/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0