تاریخ انتشارسه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
پرسنل غیررسمی نفت از عدم ارائه خدمات بیمه تکمیلی به این دسته از کارکنان بشدت انتقاد کردند.
بیمه تکمیلی پرسنل نفت | نفت آنلاین
بیمه تکمیلی پرسنل نفت | نفت آنلاین
نفت آنلاین | صدها نفر از مخاطبین قراردادی و پیمانکاری نفت آنلاین در بسیاری از شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت (بالاخص شرکت‌های مستقر در جنوب) با ارسال پیام‌هایی به این رسانه خبری می گویند: وقتی به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه البرز مراجعه می کنیم به ما می گویند امکان استفاده از خدمات بیمه تکميلي را ندارید! (تصویر پیوست شده است) همچنین بر اساس اعلام پرسنل فاکتورها نیز در چند ماه گذشته پرداخت نشده است!!!!!! 
 
⛔عدم ارائه خدمات به پرسنل (بالاخص پرسنل پیمانکاری ) درحالی است که حق بیمه سهم کارکنان از فیش حقوقی این افراد کسر شده است!
 
 نفت آنلاین : چه کسی در صنعت نفت باید پاسخگوی خدمات ضعیف شرکت بیمه تکمیلی به پرسنل غیررسمی نفت باشد!!! چه کسانی قرارداد بیمه تکمیلی را در سال گذشته با این شرکت بیمه تکمیلی بستند!!! آیا در هنگام انعقاد قرارداد به منافع پرسنل نیز توجه کردند! اگر این مشکلات امروز وجود دارد چرا مسئولین مرتبط با بیمه کارکنان در این خصوص سکوت کرده اند و پیگیری رفع مشکلات را انجام نمی دهند؛ آقایان مسئول! یادتان باشد اگر در چند سال گذشته دولت تدبیر و امید در خصوص مشکلات پیش آمده برای بیمه تکمیلی کارکنان سکوت کرد ، قطعا در دولت جدید با توجه به شعار فسادستیزی ، در خصوص این موضوع سکوت نخواهد شد، پس هر چه سریعتر مسئولین مرتبط با بیمه تکمیلی نسبت به رفع مشکلات اقدام نمایند .
 
✔️در قرارداد جدید در آینده نیز انتظار می رود بجای منافع شرکت بیمه ، مسئولین اول به منافع پرسنل نفت توجه کنند.
 
⛔همچنین پرسنل مشکلات خود را در این خصوص در قسمت نظرات پست زیر در پیج اینستاگرام نفت آنلاین بنویسند:
https://naftonline.ir/news/24722/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0