کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حذف مدیران پروازی مطالبه مردم از دولت سیزدهم شد

استقبال مخاطبین نفت آنلاین از خبر حذف مدیران پروازی

7 شهريور 1400 ساعت 12:50

پس از صحبت های آیت الله رییسی رییس جمهور مبنی بر حذف مدیران پروازی ؛ مخاطبین نفت آنلاین از این موضوع بشدت استقبال کردند.


 به گزارش نفت آنلاین ،رئیس جمهور، روز جمعه برای بررسي مشکلات خوزستان سفر یک روزه ای به این استان انجام دادند و در حاشیه این سفر اعلام کردند که مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت خوزستان حذف و به هیچ عنوان نمی پذیرند مدیری در استان خوزستان پروازی باشد.
 
 پس از انتشار این خبر در پیج اینستاگرام نفت آنلاین، این موضوع مورد استقبال قرار گرفت و مخاطبین خواستار تحقق این موضوع پس از سالها در این استان شدند.
 
بعنوان نمونه در یکی از پیام های مخاطبین آمده است: سال‌هاست در ماهشهر مدیران پروازی وجود دارند و با هزینه بیت المال هر هفته در مسیر تهران به ماهشهر و بالعکس در حال رفت و آمد هستند! در ادامه این پیام آمده است : اکثر مدیران این منطقه پروازی هستند حال حساب کنید بصورت هفتگی چقدر هزینه رفت و آمد این اشخاص به محل اصلی زندگی خود می شود! این مخاطب در ادامه می گوید: ماهشهر در سایه شرکت های پتروشیمی یکی از مظلوم ترین و محروم ترین شهرهای کشور است و فقط یک حساب سرانگشتی کنید و ببینید اگر مدیران پروازی در این شهر حذف شوند چقدر در مصرف هزینه ها صرفه جویی خواهد شد و حتی این مبلغ صرفه جویی شده می تواند بعنوان مسئولیت های اجتماعی در این شهر هزینه شود؛ این مخاطب در پایان نوشت: مدیری که خانواده اش در بهترین نقطه ایران است هرگز دردهای مردم این منطقه را نفهمیده و نخواهد فهمید و یکبار برای همیشه باید به این موضوع پایان داد و مدیران پروازی یا خانواده خود را به ماهشهر بیاورند یا برای همیشه از این شهر بروند.
 
◀️ همه پیام های ارسالی مخاطبین نفت آنلاین در این خصوص را در لینک زیر بخوانید:
https://www.instagram.com/p/CTGvw81KQ2D/?utm_medium=copy_link
 
نفت آنلاین: پس از انتشار این خبر ، کارکنان نفت ، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر نیز با استقبال از سخنان رئیس جمهور با ارسال پیام هایی خواستار حذف مدیران پروازی در این استان شدند.
حذف مدیران پروازی نفت پتروشیمی


کد مطلب: 24704

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24704/استقبال-مخاطبین-نفت-آنلاین-خبر-حذف-مدیران-پروازی

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir