تاریخ انتشاريکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
حذف مدیران پروازی مطالبه مردم از دولت سیزدهم شد

استقبال مخاطبین نفت آنلاین از خبر حذف مدیران پروازی

پس از صحبت های آیت الله رییسی رییس جمهور مبنی بر حذف مدیران پروازی ؛ مخاطبین نفت آنلاین از این موضوع بشدت استقبال کردند.
حذف مدیران پروازی مطالبه مردم از دولت | نفت آنلاین
حذف مدیران پروازی مطالبه مردم از دولت | نفت آنلاین
 به گزارش نفت آنلاین ،رئیس جمهور، روز جمعه برای بررسي مشکلات خوزستان سفر یک روزه ای به این استان انجام دادند و در حاشیه این سفر اعلام کردند که مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت خوزستان حذف و به هیچ عنوان نمی پذیرند مدیری در استان خوزستان پروازی باشد.
 
 پس از انتشار این خبر در پیج اینستاگرام نفت آنلاین، این موضوع مورد استقبال قرار گرفت و مخاطبین خواستار تحقق این موضوع پس از سالها در این استان شدند.
 
بعنوان نمونه در یکی از پیام های مخاطبین آمده است: سال‌هاست در ماهشهر مدیران پروازی وجود دارند و با هزینه بیت المال هر هفته در مسیر تهران به ماهشهر و بالعکس در حال رفت و آمد هستند! در ادامه این پیام آمده است : اکثر مدیران این منطقه پروازی هستند حال حساب کنید بصورت هفتگی چقدر هزینه رفت و آمد این اشخاص به محل اصلی زندگی خود می شود! این مخاطب در ادامه می گوید: ماهشهر در سایه شرکت های پتروشیمی یکی از مظلوم ترین و محروم ترین شهرهای کشور است و فقط یک حساب سرانگشتی کنید و ببینید اگر مدیران پروازی در این شهر حذف شوند چقدر در مصرف هزینه ها صرفه جویی خواهد شد و حتی این مبلغ صرفه جویی شده می تواند بعنوان مسئولیت های اجتماعی در این شهر هزینه شود؛ این مخاطب در پایان نوشت: مدیری که خانواده اش در بهترین نقطه ایران است هرگز دردهای مردم این منطقه را نفهمیده و نخواهد فهمید و یکبار برای همیشه باید به این موضوع پایان داد و مدیران پروازی یا خانواده خود را به ماهشهر بیاورند یا برای همیشه از این شهر بروند.
 
◀️ همه پیام های ارسالی مخاطبین نفت آنلاین در این خصوص را در لینک زیر بخوانید:
 
نفت آنلاین: پس از انتشار این خبر ، کارکنان نفت ، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر نیز با استقبال از سخنان رئیس جمهور با ارسال پیام هایی خواستار حذف مدیران پروازی در این استان شدند.
حذف مدیران پروازی نفت پتروشیمی
https://naftonline.ir/news/24704/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0