کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خیانت وزارت نفت دولت قبل به پرسنل قراردادی مدت موقت نفت

کانال تلگرام نفتخوان , 7 شهريور 1400 ساعت 8:41

وزارت نفت دولت قبلی با بی تدبیری تکلیف پذیرفته شدگان آزمون آنلاین کارکنان قراردادی مدت موقت را مشخص نکرد و سرنوشت این دسته از کارکنان به وزارت نفت دولت سیزدهم سپرده شد!


به گزارش نفت آنلاین ،  سال‌گذشته بود که آزمون‌ آنلاین پرسنل قراردادی مدت موقت نفت برگزار شد.
 
بر این اساس چندین آزمون پر از اشکال بصورت آنلاین و همزمان بین این پرسنل در سراسر کشور برگزار شد.
 
 پس از برگزاری این آزمون غیراستاندارد تعدادی برگزیده شدند و پس از ماه ها انتظار از این پرسنل آزمون کامپیوتر گرفته شد.
 
 آزمون کامپیوتر نیز با سراسر اشکال برگزار شد و باز هم اعتراضات پرسنل قراردادی را برانگیخت.
 
اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون کامپیوتر پس از کش و قوس های فراوان نیز صورت پذیرفت و بعد انتظار برای انجام مصاحبه فنی و تخصصی فرا رسید.
 
 با توجه به نزدیک شدن به زمان پایان دولت همه رسانه های بی طرف و مستقل از وزارت نفت دولت روحانی خواستند هر چه سریعتر تکلیف این اشخاص را قبل از به پایان رسیدن دولت مشخص کند اما متاسفانه گوش شنوایی وجود نداشت و وزارت نفت دولت تدبیر و امید پس از ماه ها توپ تعیین تکلیف پذیرفته شدگان نهایی را به دولت سیزدهم انداخت!
 
پ ن  : نتیجه می گیرم وزارت نفت دولت تدبیر و امید تصمیمی بر تبدیل وضعیت این اشخاص را نداشت و چندین ماه پرسنل را سرکار گذاشت / در این مدت نامه های بسیاری در فضای مجازی مبنی بر تبدیل وضعیت بعضی از اشخاص منتشر شد و می‌توان اینگونه نتیجه گیری کرد وزارت نفت قبلی همه پرسنل را سرکار گذاشت تا آنهایی که خودشان دوست دارند تبدیل وضعیت کنند! حال با روی کار آمدن دولت جدید امیدواریم تکلیف این عزیزانی که تمامی مراحل آزمون را با موفقیت گذراندند هر چه سریعتر مشخص شود و این عزیزان به قراردادی مدت معین تبديل وضعيت شوند .


کد مطلب: 24703

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24703/خیانت-وزارت-نفت-دولت-قبل-پرسنل-قراردادی-مدت-موقت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir