تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
مدیر عامل شرکت پالایش نفت لاوان از اجرای برنامه تبدیل وضعیت بیش از ۵۴۰ نفر از کارکنان قرارداد مدت موقت به مدت معین در راستای بهبود معیشت، افزایش رضایت و امنیت شغلی و بهبود بهره وری سرمایه های انسانی خبر داد.
محمد علی اخباری | مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان
محمد علی اخباری | مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت لاوان، «محمدعلی اخباری» با اشاره به برنامه های متعدد و متنوع این شرکت پالایشی با هدف بهبود وضعیت کاری، معیشتی و افزایش رضایت شغلی کارکنان پالایشگاه نفت لاوان به عنوان مدافعان تولید فرآورده های نفتی کشور در شرایط تحریم های ظالمانه و غیرمنصفانه، گفت: بر این اساس، اجرای برنامه تبدیل وضعیت حدود ۵۴۰ نفر از کارکنان قرارداد مدت موقت پالایشگاه به مدت معین کلید خورده است.
 
مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان با بیان اینکه مهمترین دلیل اجرای این برنامه بهبود معیشت، افزایش رضایت و امنیت شغلی کارکنان قرارداد مدت موقت پالایشگاه است، بیان کرد: با اجرای این برنامه برای بیش از ۵۰۰ نفر از همکاران قرارداد مدت موقت سمت سازمانی تعیین می شود که تعیین سمت سازمانی منجر به بهبود وضعیت حقوق، معیشت و امنیت شغلی این دسته از همکاران خواهد شد.
 
وی با اعلام اینکه تبدیل وضعیت علاوه بر رضایت، زمینه‌ساز افزایش بهره وری و راندمان در فرآیندهای مختلف تولیدی و عملیاتی پالایشگاه نفت لاوان خواهد شد، وی تاکید کرد: بدون اغراق حتی در شرایط غیر تحریمی، کارکنان متخصص و شاداب نقشی غیرقابل انکار در بهبود شرایط در واحدهای عملیاتی از جمله پالایشگاه های نفت دارند.  
 
اخباری همچنین از اجرای بند (د) تبصرۀ (۲۰) قانون بودجۀ سال ۱۴۰۰ کل کشور و بخشنامۀ مشترک روسای سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجۀ کشور به کلیۀ دستگاه‌های اجرایی مشمول مادۀ (۲) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، مشمولان مادۀ (۲۱) در شرکت پالایش نفت لاوان خبر داد و افزود: در راستای اجرای این قانون، بیش از ۱۳۰ نفر از کارکنان پالایشگاه که مشمول این قانون بوده را به زودی تبدیل وضعیت می نماید.
 
به گفته وی، شرکت پالایش نفت لاوان مفتخر است به عنوان اولین شرکت پالایشی کشور اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران از موقت و معین به دائم را در راستای تکریم مقام والای ایثارگرن، بهبود معیشت و افزایش رضایت مندی این دسته از کارکنان را عملیاتی و اجرایی کند.
https://naftonline.ir/news/24615/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0