تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
مرگ چندین نفر از پرسنل نفت بعلت ابتلا به کرونا

کرونا در صنعت نفت همچنان می تازد

متاسفانه آمار مرگ و میر کرونا در روزهای گذشته به اوج خود رسیده و از گوشه و کنار صنعت نفت خبر می رسد بسیاری از کارکنان مبتلا به این ویروس منحوس شده اند و چندین نفر نیز جان خود را از دست داده اند.
ویروس کرونا و کارکنان صنعت نفت | نفت آنلاین
ویروس کرونا و کارکنان صنعت نفت | نفت آنلاین
نفت آنلاین  | متاسفانه با خبر شدیم در چند روز گذشته سه نفر از پرسنل پرتلاش صنعت نفت در شرکت های ملی مناطق نفت خیز ، ملی حفاری و خطوط لوله و مخابرات_نفت ( آقایان محمد برجسته ، امید غریب زاده و محمد آذرخش ) بعلت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

نفت آنلاین این ضایعه را به خانواده محترم این عزیزان و کارکنان صنعت نفت تسلیت عرض می کند.
🗣پ‌ن: متاسفانه آمار مرگ و میر کرونا در روزهای گذشته به اوج خود رسیده و از گوشه و کنار صنعت نفت خبر می رسد بسیاری از کارکنان مبتلا به این ویروس منحوس شده اند.
 
از خانواده بزرگ صنعت نفت خواسته می شود برای حفظ جان خود و همکاران در تعطیلات پیش رو در خانه بمانند و از رفتن به سفر جدا خودداری کنند.
 
همچنین شنیده شده در بعضی از شرکت های نفتی ، بالاخص شرکت ملی حفاری ایران مدیران در شرایط سخت کرونایی و مخصوصا تعطیلاتی که در پیش است، کارکنان را بالاجبار به ماموریت می‌فرستند و این موضوع باعث نگرانی پرسنل ماموریتی در این شرکت ها بالاخص ملی حفاری شده است. وقتی ستاد کرونا برای کاهش میزان ابتلا به کرونا شرایط اضطراری اعلام و چندین روز تعطیلات سراسری اعلام می کند پس چه نیازی است بعضی از مدیران پرسنل را بالاجبار به ماموریت بفرستند!!!! 
https://naftonline.ir/news/24606/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0