کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین خبر در خصوص اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران

15 مرداد 1400 ساعت 17:26

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از پرداخت مطالبات ناشی از طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری تا پایان مرداد ماه خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین ، عباس اسدروز ضمن تشکر از عوامل دست اندرکار اجرای طرح طبقه بندی مشاغل اظهار داشت: با بررسی و پیگیری های انجام شده مطالبات کارکنان پیمانکاری طرح طبقه‌بندی مشاغل در مرداد ماه پرداخت می شود.
 
وی افزود : نظام طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری شاغل در فعالیت‌های مستمر/ غیرپروژه‌ای با هدف برقراری عدالت ، نظام مند و یکنواخت کردن پرداخت ها متناسب با ارزش مشاغل در پایان سال ۹۹ به اجرا درآمد.
 
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: این طرح با پیگیری های موثر مدیریت منابع انسانی و با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با مدیریت های سازمان برای نیروهای پیمانکاری شاغل انجام شده و با اقدام به موقع نمایندگان کارفرما و همکاری مدیریت امور مالی تا پایان مردادماه ،تمام مطالبات ناشی از اجرای این طرح به کارکنان مشمول پرداخت خواهد شد.
 
اسدروز افزود:‌ ‌انطباق شرایط فرد با شغل مصوب،‌ تعیین مزد مبنا، ‌تخصیص مزایای شغلی و همسان‌سازی حقوق در گروه های مشابه از دستاوردهای مهم اجرای این طرح بوده که  هماهنگی لازم برای پرداخت آنها تا پایان این ماه انجام شده است.
 
وی تصریح نمود : براساس مصوبات کمیته ساماندهی ، این طرح برای کارکنان  بخش های خدمات اموراداری ، تنظیفات و آبدارخانه ، بازیافت پسماند خانگی و انجام خدمات تنظیفات ، عملیات انبارداری و بارگیری کالا ، خدمات دفتری ، پشتیبانی ، فنی و ترابری و غذایی عسلویه ، عملیات صادرات عسلویه ، خارگ و ماهشهر ، عملیات دریایی  عسلویه ، خارگ و ماهشهر ، خدمات نگهداشت و ترمیم فضای سبز ، خدمات اتاقداری ، تعمیرات روزمره منازل ، ادارات و تاسیسات آبرسانی ، هدایت و نگهداری خودروهای سبک و نیمه سنگین ، خدمات حراست و خدمات تهیه ، طبخ و توزیع غذا اجرا شده است.


کد مطلب: 24539

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24539/آخرین-خبر-خصوص-اجرای-طرح-طبقه-بندی-مشاغل-شرکت-پایانه-های-نفتی-ایران

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir