تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
منابع خبری از حمله به چندین کشتی در نزدیکی امارات متحده عربی خبر دادند.
انفجار کشتی اسرائیلی در نزدیکی امارات | نفت آنلاین
انفجار کشتی اسرائیلی در نزدیکی امارات | نفت آنلاین

خبر تکمیلی یک/المیادین از قول رسانه های اسرائیلی، این اتفاق را یک «حادثه نظامی» عنوان کرده است/رسانه های اسرائیلی می گویند این اتفاق در نزدیکی بندر فجیره امارات رخ داده است.

خبر تکمیلی دو/نهاد موسوم به عملیات تجارت دریایی انگلیس اولین بار این خبر را منتشر کرده است؛این نهاد انگلیسی به جزئیات حادثه اشاره نکرده و تنها از عبارت «حادثه- غیر دزدی دریایی» استفاده کرده است.

خبر تکمیلی سه / وزارت دفاع بریتانیا نیز نسبت به وقوع حادثه ای غیر مرتبط با دزدی دریایی در نزدیکی سواحل امارات هشدار داد؛وبسایت عملیات تجارت دریایی بریتانیا از کشتی ها در منطقه خلیج فارس خواست که احتیاط زیادی به خرج دهند.

خبر تکمیلی چهار/ الجزیره خبر داد: وجود گزارش هایی درمورد یک نفتکش حامل مواد شیمیایی که بدون ناخدا است؛کشتی حاوی مواد شیمیایی «گولدن بریلینت» نام دارد و پرچم سنگاپور بر روی آن نصب است و آخرین بار در دریای عمان دیده شده است؛مبدا این کشتی بندر مالزیایی «کلاگ» بوده است.

خبر تکمیلی چهار/رویترز از قول یک مقام ارشد بریتانیا:حادثه در نزدیکی ساحل فجیره امارات احتمالا سرقت کشتی است؛آسوشیتدپرس: دو کشتی می‌گویند کنترل خودشان را از دست داده‌اند.


اخبار تکمیلی/بر روی لینک کلیک کنید
 
تصویری از کشتی "گلدن بریلیانت" حامل مواد شیمیایی که در نزدیکی بندر الفجیره مورد هجوم قرار گرفت.
https://naftonline.ir/news/24498/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0