تاریخ انتشاريکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
پیگیری‌های نماینده اهواز نتیجه داد:

۱۰۰ واحد مسکن مهر تحویل کارکنان نفت شد

کار تکمیل و تحویل واحدهای پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز آغاز و ۱۰۰ واحد تحویل پرسنل صنعت نفت در جنوب شد‌.
مهندس مجتبی یوسفی | پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز | نفت آنلاین
مهندس مجتبی یوسفی | پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز | نفت آنلاین
 به گزارش نفت آنلاین، تابستان سال گذشته بود که این رسانه خبری با توجه به درخواست مخاطبین خود از مهندس مجتبی یوسفی نماینده اهواز خواست به موضوع پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز ورود کند.
 
 بر این اساس ۴ بازدید توسط نماینده اهواز همراه با مسئولین مسکن شهرسازی از محل پروژه در یکسال گذشته صورت گرفت و سرانجام با همکاری دادستان اهواز پیمانکار قبلی خلع ید و روند شناسایی پیمانکار جدید صورت گرفت.
 
 حال اخبار دریافتی از محل پروژه حاکی از آن است که از اوایل تیرماه سال جاری روند تکمیل و تحویل واحدها آغاز شده است و تاکنون ۱۰۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده است و بزودی نیز ۱۰۰ واحد دیگر به متقاضیان پروژه تحویل خواهد شد.
 
 همچنین پیگیری خبرنگار نفت آنلاین نشان می دهد کار تکمیل بلوک D در این پروژه نیز آغاز شده است و برای سایر بلوک‌ها پیمانکار شناسایی و قرار است تا پایان سال واحدهای باقیمانده ساخته و تحویل داده شوند.
 
در روزهایی که کارکنان نفت تکمیل و تحویل واحدهای ۲ هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز را پس از گذشت ۱۰ سال حتی در خواب هم نمی دیدند ، سرانجام پیگیری های مهندس مجتبی یوسفی نتیجه داد و کار ساخت و تحویل واحدها به متقاضیان آغاز شد.
 
 در ادامه امیدواریم با ادامه پیگیری‌های نماینده اهواز و روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی در کار ساخت ، تکمیل و تحویل باقی واحدها تسریع و هر چه سریعتر سایر پرسنل صنعت نفت جنوب متقاضی مسکن مهر نفت اهواز بعد از گذشت ۱۰ سال واحدهای خود را دریافت نمایند.
https://naftonline.ir/news/24379/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0