کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به همت پايگاه مقاومت بسيج شهداي رمضان شركت نفت و اروندان

آب رساني به روستاهاي پيرامون تاسيسات نفتي غرب كارون استمرار دارد

1 مرداد 1400 ساعت 12:22

به همت پايگاه مقاومت بسيج شهداي رمضان شركت نفت و اروندان، آب رساني به مناطق روستایی پيرامون تاسيسات نفتي این شرکت در غرب كارون به صورت روزانه استمرار دارد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان رحمان توکلی فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شهداي رمضان شركت روز پنجشنبه (31 تیرماه) در توضیح بیشتر در این باره گفت: آب رسانی به این روستاها از سوی این پایگاه وبا هماهنگی سپاه ناحيه شهرستانهای خرمشهر و هویزه صورت می پذیرد. 

 
وی افزود: به دنبال کاهش نزولات جوی در سال آبی جاری و مشکل کم آبی در نقاطی از استان استان خوزستان به ویژه روستاهاي غرب كارون، شرکت نفت و گاز اروندان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی تامین آب مورد نیاز ساکنان مناطق روستایی در گستره عملیاتی شرکت در جفير ، آزادگان و دارخوين را در اولویت برنامه های خود قرار داد. 
 
توکلی با بیان اینکه خدمات رسانی به این مناطق بوسیله خودروهای آب رسان تا بهبود شرایط تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: در این زمینه بصورت روزانه و با استفاده از ظرفیت های موجود در شرکت به روستاهای جفیر(جفیر 1و 2) و الهاسی( الهاسی 1 و الهاسی بزرگ) آب رسانی می شود.


کد مطلب: 24349

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24349/آب-رساني-روستاهاي-پيرامون-تاسيسات-نفتي-غرب-كارون-استمرار

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir