تاریخ انتشارشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
معاون وزیر نفت در خصوص اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، تبدیل وضعیت قراردادی ها ، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و ... توضیحاتی را ارائه داد.
وزارت نفت | نفت آنلاین
وزارت نفت | نفت آنلاین
فرزین مینو معاون وزیر نفت: در خصوص اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران بر اساس دستورعملی که به چهار شرکت اصلی ابلاغ شده است، در صورت محدودیت سمت، باید از طریق ایجاد سمت موقت و در سقف سازمان فرآیند تبدیل وضعیت را تکمیل کنند؛ آن دسته از کارکنان قراردادی مدت موقت که آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، به‌زودی دعوت به مصاحبه تخصصی می‌شوند؛از حدود ۳۴ هزار نفر کارکنان قراردادی مدت موقت صنعت نفت حدود ۱۷۰۰ نفر در آزمون‌ها پذیرفته شده‌اند؛طرح طبقه‌بندی مشاغل برای بیش از ۸۵ درصد از کارکنان پیمانکار اجرایی شده است؛ بخشنامه هیئت دولت برای کارکنان رسمی اجرا می‌شود؛ بر اساس رأی دیوان عدالت اداری، در پرداخت حق سنوات کارگران رسمی نفت همه عوامل حقوق و مزد محاسبه می‌شود.

نفت آنلاین : کمتر از ۲۰ روز تا پایان کار دولت مانده و امیدواریم توپ اجرای موارد باقیمانده (تبدیل وضعیت ایثارگران،  مصاحبه با پرسنل قراردادی پذیرفته شده در آزمون ، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت‌ های باقیمانده و ....) به زمین دولت بعدی انداخته نشود!

https://naftonline.ir/news/24315/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0