کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازتاب وسیع نظرسنجی نفت آنلاین در سراسر کشور

میزان مشارکت از ۷۰ هزار نفر گذشت

25 تير 1400 ساعت 20:11

با گذشت کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار نظرسنجی بزرگ نفت آنلاین در خصوص بهترین گزینه جهت وزارت نفت دولت سیزدهم میزان مشارکت از ۷۰ هزار نفر گذشت.


به گزارش نفت آنلاین،  با توجه به‌ درخواست مخاطبین ، این رسانه خبری تصمیم گرفت نظرات متخصصین ،مدیران و روسای صنعت نفت را در خصوص انتخاب بهترین گزینه برای وزارت نفت دولت سیزدهم جویا شود.

 بر این اساس با مشورت صورت گرفته با بعضی از کارشناسان نفتی ۹ گزینه نهایی برای این نظرسنجی بزرگ انتخاب شد و از  ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ این نظرسنجی در کانال تلگرام نفت آنلاین درج شد شد.

خبرهای دریافتی نیز حاکی از آن است که خوشبختانه این نظرسنجی مورد استقبال متخصصین ، کارشناسان ،کارکنان و مدیران صنعت نفت در سراسر کشور قرار گرفت و با گذشت کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار حدود ۷۰ هزار نفر در نظرسنجی شرکت کردند و میزان مشارکت بی سابقه بوده است‌ و همچنان در حال افزایش است.

همچنین مشاهده شده بسیاری از کانال های تلگرامی نفتی و بعضی از کانال های بزرگ خبری غیرنفتی با تعداد اعضای بیش از یک میلیون نفر نظرسنجی نفت آنلاین را در کانالشان فوروارد کرده و نظرات مخاطبین خود را در این خصوص جویا شدند.

به اطلاع می رساند هدف از انتشار این نظرسنجی جویا شدن نظرات متخصصین نفت در این خصوص بود و آنقدر به رئیس جمهور منتخب ایمان داریم که یقین داریم بهترین ، سالم ترین و اصلح ترین شخص را برای تصدی کرسی وزارت نفت دولت سیزدهم انتخاب خواهند کرد.

 در پایان به اطلاع مخاطبین محترم می رساند  به تمامی گزینه های انتخاب شده احترام می گذاریم و برای اين رسانه خبری هیچ تفاوتی ندارد که کدامیک از این عزیزان رتبه نخست را کسب خواهند کرد به همین‌ علت از همان ابتدا تصمیم گرفتیم نظرسنجی را روز شنبه ساعت ۲۰ با هر نتیجه ای پایان دهیم  و نتایج نهایی را منتشر کنیم.


متخصصین نفتی همچنان می‌توانند جهت شرکت در این نظرسنجی به لینک زیر مراجعه نمایند:
https://t.me/naftonline/20483

◀️ پ‌ن: برای اینکه امکان تقلب در نظرسنجی ممکن نباشد و عدالت رعایت شود ، نفت آنلاین تصمیم گرفت این نظرسنجی را با استفاده از امکانات خود تلگرام انجام دهد و بنا به اعلام رسمی تلگرام تقلب در سیستم نظرسنجی این پیام رسان غیرممکن می باشد و هر شماره فقط یکبار امکان رای دادن در نظرسنجی را خواهد داشت.


کد مطلب: 24312

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24312/میزان-مشارکت-۷۰-هزار-نفر-گذشت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir