تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
دوره های آموزشی تخصصی مدیریت منابع انسانی با روش هی گروپ (Hay Group)
دوره های آموزشی تخصصی مدیریت منابع انسانی با روش هی گروپ (Hay Group)
✔️شایان ذکر است که مدل هی گروپ رویکردی نتیجه محور در مدیریت منابع انسانی است که در شرکت های معتبر بین المللی نظیر شل، بی پی، اکسون موبیل، ساسول، داو، سابیک و قطر پترولیوم و ... مبنا قرار گرفته است. در دهه 1350 در شرکت های مجموعه صنعت نفت ایران نیز این روش مورد استفاده قرار گرفت. 
 
✔️دوره های آموزش شرکت رایان راهبرد چابک در حیطه های آنالیز شغل و تهیه شناسنامه شغل، ارزیابی مشاغل، سیستم جبران خدمت، برنامه ریزی کارراهه شغلی و مدیریت عملکرد طبق تقویم پیوست در فصل تابستان برگزار می شود . قابلیت برگزاری اختصاصی این دوره ها برای شرکت های متقاضی با این عناوین نیز وجود دارد.
 
✔️با توجه به شرایط کرونایی، برنامه ریزی شده تا کارگاه ها به صورت وبیناری سازماندهی و اجرا شوند و ضمن جلب مشارکت شرکت کنندگان در انجام نمونه های کارگاهی، مدیران و متخصصان منابع انسانی در زمینه های مذکور کارآزموده شوند. 
 
✔️محتوای دوره ها معادل محتوای دوره های بین المللی و حاوی نمونه هایی از اجرا در داخل کشور است که به زبان فارسی برگزار می شود.
مدرس دوره علاوه بر دارا بودن نزدیک به 20 سال تجربه ی اجرایی و مشاوره در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، دارای گواهینامه از مؤسسه هی گروپ می باشد و تاکنون پروژه های مختلفی را نیز در این زمینه برای شرکت های ملی و بین المللی هدایت کرده است.
 
 
🔴🔴جهت اطلاع بیشتر درخصوص محتوای دوره ها بر روی  لینک زیر کلیک کنید:
 
◀️شماره واتساپ جهت ثبت نام و هماهنگی و هر گونه پرسش پیرامون دوره ها در تمام اوقات شبانه روز:
09331382211
https://naftonline.ir/news/24306/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0