تاریخ انتشارجمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
همراه با دولت آیت الله سید ابراهیم رییسی؛

آخرین خبر در خصوص وزیر پیشنهادی نفت در دولت سیزدهم

هر چقدر به زمان آغاز بکار دولت جدید نزدیک می شویم گمانه زنی ها در خصوص انتخاب کابینه دولت سیزدهم بیشتر می شود.
وزارت نفت دولت سیزدهم | نفت آنلاین
وزارت نفت دولت سیزدهم | نفت آنلاین
به گزاش خبرنگار نفت آنلاین ، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد و آیت الله سید ابراهیم رییسی با بیش از ۱۸ میلیون رای ، رییس جمهور منتخب ملت ایران شد.

پس از مشخص شدن رییس جمهور منتخب و با نزدیک شدن به زمان شروع بکار دولت جدید گمانه زنی های رسانه ای در خصوص کابینه سیزدهم به اوج خود رسیده است .

در این میان با توجه به اینکه وزارت نفت کلیدی ترین وزارتخانه دولت سیزدهم می باشد گمانه زنی ها در خصوص وزیر نفت دولت بعدی در روزهای گذشته بشدت افزایش یافته است .

در رسانه ها اسامی مختلفی برای تصدی وزارت نفت دولت سیزدهم منتشر شده است و همچنان گمانه زنی ها در این خصوص ادامه دارد.

تاکنون رییس جمهور منتخب اسمی از کابینه و وزرای پیشنهادی به میان نیاورده است و حتی در اولین مصاحبه خود پس از پیروزی در انتخابات از رسانه ها خواستند از گمانه زنی در خصوص انتخاب وزرا بپرهیزند.

با نزدیک شدن به زمان آغاز بکار دولت جدید همه متخصصین نفت چشم انتظار هستند که رییس جمهور منتخب چه کسی را بعنوان وزیر پیشنهادی نفت جهت رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهند کرد.

با توجه به عملکرد ضعیف وزارت نفت دولت تدبیر و امید در ۸ سال گذشته آنهم در حوزه منابع انسانی ، متخصصین نفت بدقت اخبار مرتبط با انتخاب وزیر نفت دولت سیزدهم را دنبال می کنند.

متخصصین و پرسنل صنعت نفت امیدوارند با انتخاب وزیر نفتی پاک ، کاردان و متخصص مشکلات چند سال اخیر صنعت نفت بالاخص در حوزه منابع انسانی بر طرف شود و مجددا شاهد شکوفایی صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی کشور به مانند سال های اوایل دهه ۹۰ باشند.

پ ن : اسامی زیادی در فضای مجازی بعنوان گزینه های احتمالی وزارت نفت دولت سیزدهم منتشر شده است . اما با توجه به تاکید رییس جمهور منتخب مبنی بر عدم گمانه زنی رسانه ها در خصوص کابینه سیزدهم ، نفت آنلاین از انتشار این اسامی خودداری می نماید.

https://naftonline.ir/news/24231/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0