کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخواست قیر رایگان از وزارت نفت برای یاسوج

فارس نیوز , 18 تير 1400 ساعت 18:25

منتخب شهر یاسوج از نمایندگان مردم در مجلس خواست با توجه به بحران کرونا، و وضعیت شهرداری یاسوج، قیر رایگان را از وزارت نفت مطالبه کنند.


فرشید احمدی‌کیش منتخب مردم در شورای شهر یاسوج در پویش مردمی از نمایندگان استان در مجلس درخواست غیر رایگان برای یاسوج کرد.

به گزارش نفت آنلاین ، وی در این درخواست خود آورده؛ نمایندگان محترم شهرستان‌های استان حجت‌الاسلام آقای  موحد ، دکتر روشنفکر ، سید ناصر حسینی ضمن عرض ادب و احترام محضر شما عزیزان از آنجایی که در جریان هستید، شهر یاسوج پایتخت طبیعت ایران و مرکز استان گلی در شمال و جنوب بوده و همچنین محل تجمع ادارات کل مرکز تردد کلیه ارباب  رجوع‌های سراسر استان محل اقامت اقوام و گونه‌های مختلف انسانی از تمام استان و شهر های کشور بوده است.

اما چند سالی است با بحران مالی در شهرداری یاسوج مواجه شده‌ایم. با توجه به شرایط کرونائی کاهش‌های سطوح درآمدی امکان ارائه خدمات به صورت گسترده وجود ندارد با توجه به تجربه چهار سال گذشته اینجانب در شورای شهر خیابان‌های زیادی در سطوح شهر بالای بیش از بیست سال حتی یکبار روکش آسفالت نشده‌اند این مطالبه عمومی مردم بوده و همه مردم نیز اذعان دارند که بحران روکش آسفالت در شهر یاسوج  وجود دارد و بیشتر محله های این شهر فاقد آسفالت هستند .

در دوره گذشته نمایندگان استان عنایت داشتند و مقداری قیر رایگان از وزارت نفت مطالبه نموده و در اختیار شهرداری‌های استان قرار دادند لذا اینجانب هم بعنوان یک شهروند و هم بعنوان منتخب مردم در دو دور شورای اسلامی شهر یاسوج از شما نمایندگان خدوم‌ انتظار دارم هر نماینده با رایزنی و مطالبه حداقل چهار میلیارد و یا دریافت ۵۰۰تن قیر از وزارت نفت ، دل مردم عزیز شهر یاسوج را شاد نمایند و اینجانب و همکارانم در شورای شهر و شهرداری نیز پشتیبان و دعاگوی این کار عمرانی و خداپسندانه شما عزیزان خواهیم بود .

از مردم شریف شهر یاسوج نیز تقاضامندم به این پویش بپیوندند و به مطالبه عمومی تبدیل گردد.


کد مطلب: 24229

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24229/درخواست-قیر-رایگان-وزارت-نفت-یاسوج

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir