کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صحبت‌های مهم مجتبی یوسفی در خصوص وزیر نفت دولت آیت الله رییسی؛

گفتگوی نفت آنلاین با عضو هیئت رئیسه مجلس در خصوص انتخاب وزیر نفت دولت سیزدهم

14 تير 1400 ساعت 19:42

عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با نفت آنلاین گفت : به وزیر نفتی رای اعتماد خواهیم داد که گوش شنوایی برای شنیدن خواسته‌های های پرسنل نفت داشته باشد.


عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار نفت آنلاین با اشاره به اینکه وزیر نفت دولت سیزدهم باید کسی باشد که به پرسنل نفت احترام بگذارد و گوش شنوایی برای شنیدن خواسته‌های آنان داشته باشد گفت: در سال‌های گذشته در حوزه منابع انسانی ، وزارت نفت دولت تدبیر و امید بسیار ضعیف عمل کرد و این موضوع باعث اعتراضات گسترده پرسنل صنعت نفت اعم از رسمی ، قراردادی و پیمانکاری شد.

 
نماینده مردم اهواز با اعلام اینکه پیش بینی روزهای خوبی را برای پرسنل نفت در دولت سیزدهم داریم گفت: پیام‌هایی از پرسنل نفت در خصوص تعدیل مدارک تحصیلی ، حذف پیمانکار نیروی انسانی ، موضوع حذف ۱۰ هزار سمت در وزارت نفت، اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران جهت شرکتی‌ها ، تعیین تکلیف قراردادی ها و ... بدست ما رسیده و از همان روز اول معرفی وزیر پیشنهادی نفت توسط رئیس جمهور منتخب، این موضوعات را در جلسات رای اعتماد مطالبه خواهیم کرد.
 
مهندس مجتبی یوسفی در ادامه با اشاره به اینکه چه کسی گزینه پیشنهادی وزارت نفت دولت سیزدهم خواهد شد گفت: با شناختی که نسبت به آیت الله رییسی رئیس جمهور منتخب ملت ایران داریم مطمئن هستیم ایشان شخصی پخته ، مقتدر و فسادستیز را برای وزارت نفت پیشنهاد خواهند داد و قطعا در این خصوص نظر متخصصین و کارکنان نفت را جویا خواهند شد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین با اشاره به گله‌مندی های فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت از مشکلات چند سال اخیر گفت: ساماندهی دانشگاه صنعت نفت  بعنوان بزرگترین مرکز علمی و آموزشی مهندسی نفت و تعیین‌تکلیف وضعیت دانش اموختگان  و بخصوص فارغ التحصیلان ممتاز از مطالبات ما از وزیر پیشنهادی نفت خواهد بود.
 
نماینده اهواز در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات حوزه منابع انسانی نفت در سال‌های اخیر با توجه به انباشته شدن یک شبه حل نخواهند شد گفت: از تمامی پرسنل پرتلاش صنعت نفت می‌خواهم در این خصوص صبر پیشه کنند .
 
مهندس مجتبی یوسفی با بیان اینکه مطالبات پرسنل نفت را به دقت و حساسیت خاصی دنبال می کند گفت : به تمامی پرسنل نفت قول می دهم همراه و همگام با سایر نمایندگان مجلس از اولین روز آغاز دولت سیزدهم در کنار آنها هستیم و تمامی تلاش خود را برای تحقق خواسته های آنان بکار گیریم.
 
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان با ابراز امیدواری در خصوص اینکه انشاالله دوران طلایی صنعت نفت را در دولت سیزدهم شاهد باشیم گفت: از شرایط دیگر ما جهت رای اعتماد به وزیر نفت پیشنهادی توجه به مسولیت های اجتماعی در مناطق نفت و گاز خیز ، حرکت به سمت عبور از خام فروشی ، توجه به صنایع تبدیلی و پالایشگاه ها که هم ارزش افزوده برای کشور داشته باشد و هم ایجاد اشتغال جدید را به ثمر آورد می باشد.


کد مطلب: 24205

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24205/گفتگوی-نفت-آنلاین-عضو-هیئت-رئیسه-مجلس-خصوص-انتخاب-وزیر-دولت-سیزدهم

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir