کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همراه با کارکنان نفت

نماینده اهواز در مجلس: به وزیر نفتی رای اعتماد می دهیم که حامی پرسنل نفت باشد

26 خرداد 1400 ساعت 11:41

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های پرسنل صنعت نفت در مناطق مختلف کشور گفت: به وزیری رای اعتماد می‌دهیم که حامی پرسنل این صنعت باشد.


مهندس مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار نفت آنلاین با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ گفت: در صورت پیروزی هر کدام از کاندیداهای ریاست جمهوری در انتخابات مطالبه بنده و بسیاری از نمایندگان مجلس از شخص پیروز این است که گزینه ای برای وزارت نفت انتخاب کنند که منابع انسانی برای او دارای ارزش و اهمیت باشد.

 
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ۸ سال گذشته به کارکنان صنعت نفت بی توجهی شد گفت: مهمترین شرط مجلس برای رای اعتماد به وزیر نفت دولت سیزدهم رسیدگی به وضعیت منابع انسانی نفت خواهد بود و برای رسیدگی به این مهم با سایر نمایندگان مجلس بالاخص اعضای کمیسیون انرژی رایزنی خواهم کرد.
 
یوسفی در ادامه با اشاره به برگزاری پرسش نفت آنلاین (https://naftonline.ir/news/23767) در خصوص بهترین گزینه برای وزارت نفت دولت سیزدهم گفت: قطعا در مسیر دادن رای اعتماد به وزیر آینده نفت نظر متخصصین صنعت نفت را نیز جویا خواهیم شد.
 
نماینده مردم اهواز همچنین در واکنش به مطالبه پرسنل پیمانکاری صنعت نفت از دولت آینده در خصوص حذف شرکت‌های پیمانکاری تامین نیرو گفت: امیدواریم با تلاش و پیگیری روزی را شاهد باشیم که واسطه ای بنام پیمانکار نیروی انسانی وجود نداشته باشد و با توجه به مطالبه پرسنل پیمانکاری نفت و سایر دستگاه‌های اجرایی این موضوع را به جد و با همکاری دولت آینده در دستور کار قرار خواهیم داد.
 
مهندس مجتبی یوسفی در پایان با اشاره به تلاش‌های پرسنل صنعت نفت در مناطق عملیاتی نفت در سراسر کشور گفت: تصاویر و کلیپ‌هایی که از زحمات این عزیزان در فضای منتشر می شود را می بینم و این موارد انگیزه ما را برای رسیدگی به پرسنل صنعت نفت چندین برابر می کند و از یکایک این مردان بی ادعا که با تلاش آنها چرخ اقتصاد کشور در حال چرخش می باشد سپاسگذارم.
 
نفت آنلاین: انشاالله در دولت سیزدهم با حمایت نمایندگان عدالت‌خواه مجلس مانند آقای یوسفی بتوانیم در راه رسیدگی به مطالبات پرسنل صنعت نفت قدم برداریم.


کد مطلب: 24132

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24132/نماینده-اهواز-مجلس-وزیر-نفتی-رای-اعتماد-می-دهیم-حامی-پرسنل-نفت-باشد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir