کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همراه با انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

حمایت مدیران و متخصصین صنعت نفت از آیت الله سید ابراهیم رییسی

21 خرداد 1400 ساعت 17:21

هزاران نفر از مدیران ، متخصصین و کارکنان صنعت نفت با ارسال پیام‌هایی به نفت‌ آنلاین از آیت الله سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حمایت کردند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین،  مدیران و متخصصین صنعت نفت در روزهای گذشته با ارسال هزاران پیام به این رسانه خبری از آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حمایت کردند.

همچنین بر اساس اخبار رسیده صدها نفر از مدیران ، مسئولین وزارت نفت و شرکت‌های زیر مجموعه با حضور در ستادهای مردمی آیت الله رییسی در تهران ، خوزستان ، بوشهر و سایر استان های کشور  رسما از ایشان در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ کردند.

شایان ذکر است آیت الله رییسی روز چهارشنبه در پایتخت صنعت نفت کشور نیز حضور یافتند و کارکنان رسمی ، قراردادی و پیمانکاری صنعت نفت نیز با حضور در استادیوم تختی شهر اهواز با در دست داشتن بنرهایی از ایشان اعلام حمایت کردند‌.

پیشتر نیز قبل از ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری پرسنل صنعت نفت با ارسال هزاران پیام به نفت آنلاین خواستار ورود رئیس قوه قضاییه به انتخابات ریاست جمهوری شده بودند.

با توجه به نارضایتی نیروی انسانی صنعت نفت در ۸ سال گذشته ، کارکنان و متخصصین صنعت نفت اميدوارند با روی کار آمدن یک دولت انقلابی و مردمی در انتخابات پیش رو روزهای سخت سال‌های گذشته را به فراموشی بسپارند.

 

تصویری از بنر کارکنان قراردادی مدت موقت نفت در استادیوم تختی اهواز


کد مطلب: 24118

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24118/حمایت-مدیران-متخصصین-صنعت-نفت-آیت-الله-سید-ابراهیم-رییسی

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir