کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یوسفی صدای مخاطبین نفت آنلاین را شنید:

واکنش نماینده اهواز در مجلس به خبر نفت‌آنلاین در خصوص طرح طبقه بندی مشاغل+نامه

10 خرداد 1400 ساعت 13:22

مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی حفاری خواستار تعیین تکلیف و اجرای سریع طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت شد.


نماینده اهواز درباره اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل مکاتبه‌ای با مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران انجام داد و تعیین تکلیف و اجرای هر چه سریع‌تر این طرح را خواستار شد.

 
این نامه با توجه به درخواست صدها نفر از کارکنان پیمانکاری ملی حفاری از نفت‌آنلاین برای ورود نماینده اهواز به موضوع عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت صادر شد؛ علاوه‌بر این نامه، پیگیری‌ها تا حصول نتیجه از سوی نماینده مردم اهواز در این زمینه ادامه دارد.
 
◀️ نفت آنلاین : همزمان با عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در شرکت ملی حفاری، شمار زیادی از مخاطبان پیمانکاری این شرکت با ارسال مستنداتی به نفت آنلاین می‌گویند: در فروردین‌ماه سال گذشته انتصابی در منابع انسانی ملی حفاری رخ داد که موجب شد منابع انسانی شرکت ملی نفت درباره عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت سکوت کند و هیچ‌گونه پیگیری عملیاتی از منابع انسانی ملی حفاری در باره اجرای این طرح انجام نشد که این واحد را به پیاده‌سازی قانون یادشده ملزم کند؛مستندهای مربوط نزد نفت‌آنلاین محفوظ است و این رسانه خبری در صورت نیاز و بنا به درخواست مخاطبان آنها را منتشر می‌کند.

تصویر نامه نماینده اهواز به مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران 

مهندس یوسفی نماینده اهواز ملی حفاری گلپایگانی


کد مطلب: 24080

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24080/واکنش-نماینده-اهواز-مجلس-خبر-نفت-آنلاین-خصوص-طرح-طبقه-بندی-مشاغل-نامه

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir