تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
رئیس کمیته انرژی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان از کلیه نخبگان، کارشناسان و فعالان حوزه انرژی(نفت و نیرو) دعوت به همکاری کرد.
رئیس کمیته انرژی شورای وحدت خوزستان | دکتر جهانفر دانش
رئیس کمیته انرژی شورای وحدت خوزستان | دکتر جهانفر دانش
به گزارش نفت آنلاین ، دکتر جهانفر دانش روز یکشنبه(۹ خردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این کمیته با هدف انسجام و وحدت آفرینی در بین نیروهای انقلابی صنعت نفت و نیرو خوزستان تشکیل شده و پس از سلسله جلساتی با حضور جمع کثیری از کارشناسان و نخبگان حوزه انرژی متناسب با ظرفیت های انرژی در خوزستان، کارگروههای تخصصی(در بخش های نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش، حفاری و در بخش نیرو، توزیع و انتقال و تولید و دانشگاهیان و…) را شکل داده است.
 
وی افزود: سعی بر این است از تمامی ظرفیت های نیروهای انقلابی خوزستان در راستای خدمت به مردم و حمایت از دولت جوان انقلابی بهره بگیریم.
 
رئیس کمیته انرژی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با تاکید بر اینکه ایران قوی با انتخاب قوی میسر می‌شود، عنوان کرد: شناسایی و انسجام و متحد نمودن و شناساندن نخبگان و متخصصین حوزه های مختلف به ویژه صنعت نفت و نیرو را از مولفه های اصلی شکل گیری دولت مقتدر در ایران قوی است.
 
دانش همچنین ادامه داد: باید همه نخبگان و کارشناسان زیر چتر باز انقلاب جمع شده و در گام دوم انقلاب به صورت جهادی به کشور و مردم خدمت کنند.
 
وی در پایان تاکید کرد: کمیته انرژی (نفت و نیرو) شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان، آغوش خود را به روی تمامی نیروهای متعهد و وفادار که دل در گرو نظام و انقلاب و میهن دارند، باز می کند و از همه نخبگان و متخصصین حوزه انرژی خوزستان دعوت به همکاری می کند.
https://naftonline.ir/news/24078/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0