تاریخ انتشارجمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
کارکنان ارکان ثالث با ارسال پیام هایی به نفت‌ آنلاین می گویند مهمترین مطالبه آنها از دولت سیزدهم حذف شرکت های پیمانکاری نیروی انسانی می باشد.
کارکنان پیمانکاری نفت | نفت آنلاین
کارکنان پیمانکاری نفت | نفت آنلاین
◀️بعنوان نمونه صدها نفر از پرسنل پیمانکاری صنعت نفت با ارسال پیامی مشترک به نفت‌ آنلاین نوشتند:
 
🗣اینجانبان جمعی از پرسنل پیمانکاری صنعت نفت هستیم که در مناطق مختلف کشور در حال خدمت به صنعت نفت کشور می باشیم.متاسفانه حقوق ما را پیمانکار پرداخت می کند ، این در حالی است که نیروی دائمی شرکت های نفتی هستیم.در کجای دنیا یک شرکت حقوق را به پیمانکار پرداخت می کند و پیمانکار نیروی انسانی بخشی از آنرا برای خود بر می دارد و مابقی را به کارکنان می دهد؟! آیا این انصاف است!!!!! در اوایل دهه نود قدم های بزرگی برای حذف پیمانکار برداشته شد و بسیاری از افراد بصورت مستقیم با شرکت محل کار خود طرف قرارداد شدند اما با آمدن دولت جدید این روند متوقف شد! ما به نمایندگی از طرف کارکنان پیمانکاری سراسر کشور اعلام می کنیم مهمترین مطالبه ما از مسئولین دولت سیزدهم حذف پیمانکار نیروی انسانی می باشد.انتظار داریم با حذف پیمانکار امنیت شغلی ما افزایش پیدا کند و شرکت های سودجو به اسم پیمانکار نیروی انسانی برای همیشه در جای جای کشور حذف شوند.
 
نفت آنلاین: انشالله با روی کار آمدن دولت جدید در چند ماه آینده این رسانه خبری تمامی تلاش خود را برای تحقق این خواسته بزرگ کارکنان پیمانکاری سراسر کشور بکار خواهد بست.قطعا پس از هر سختی آسانی است و کارکنان بی توجهی به مطالبات آنها و روزهای سخت ۸ سال گذشته را در آینده نزدیک برای همیشه فراموش خواهند کرد‌.
پیمانکاری نفت
https://naftonline.ir/news/24066/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0