کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل NISOC : اصلاح مصوبه تعیین سقف حقوق و دستمزد کارکنان نفت در دستور کار قرار گیرد

4 خرداد 1400 ساعت 15:21

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: امیدواریم با ادامه رایزنی‌های وزارت نفت و همراهی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اصلاح مصوبه تعیین سقف حقوق و دستمزد کارکنان نفت در دستور کار قرار گیرد تا انگیزه کارکنان همیشه در صحنه نفت برای تحقق اهداف پیش روی صنعت دوچندان شود.


به گزارش نفت آنلاین،  مهندس احمد محمدی امروز (سه‌شنبه، چهارم خردادماه) در رویداد به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری فرآورش و نمکزدایی نفت خام، آماری از ذخایر نفت درجا و قابل برداشت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ارائه داد و گفت: ذخایر اثبات شده نفت درجای این شرکت حدود ۳۵۱ میلیارد بشکه است که با احتساب میانگین ضریب بازیافت ۲۸ درصدی، حدود ۱۰۰ میلیارد بشکه آن قابل بازیافت است.

 
وی با اشاره به ظرفیت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب برای افزایش ظرفیت تولید، افزود: با اتکا به این ظرفیت‌ها، برنامه سنگین و شاید بتوان گفت جسورانه افزایش تولید این شرکت تدوین شده است، به این شکل که در گام نخست، دستیابی به مقدار تولید پیش از تحریم و سپس افزایش دوباره این مقدار تولید مدنظر قرار دارد.
 
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دامه داد: در این برنامه، احداث ۱۳ واحد پیش‌ساخته بیشتر در حوزه فرآورش نفت نمکی پیش‌بینی شده است که بر اساس تصمیم ستاد وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران می‌توان از توان شرکت‌های فناور در قالب پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت برای واحدهایی با ظرفیت کمتر از ۲۵ هزار بشکه استفاده کرد و با عبور از بوروکراسی‌های مرسوم، این کار را در کمترین زمان ممکن به نتیجه رساند.
 
محمدی به دیگر برنامه‌های در حال اجرای این شرکت از جمله بسته‌های قراردادی طرح نگهداشت و افزایش تولید و هزار برنامه ترمیمی به‌منظور بهبود ظرفیت تولید در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با مجموع اقدام‌های برنامه‌ریزی‌شده، ظرفیت تولید نفت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌عنوان بزرگ‌ترین، قدیمی‌ترین و ساختارمندترین شرکت تولیدی توسعه‌ای صنعت نفت افزایش یابد.
 
وی با اشاره به توجه جدی صنعت نفت به توان سازندگان و پیمانکاران ایرانی به‌ویژه در سال‌های اخیر، اضافه کرد: امیدوارم روزی برسد که در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم که چنین هدفی با توجه به ظرفیت‌های صنعت نفت، به‌طور حتم تحقق‌یافتنی است.
 
پیشنهاد نام‌گذاری پنجم خرداد به‌عنوان روز نفت و مسجدسلیمان
 
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در صحبت‌های خود، به مناسبت‌های سوم، چهارم و پنجم خرداد اشاره کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های انجام شده در مسیر آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه ۱۳۶۱ و همین‌طور اشاره به نام‌گذاری چهارم خرداد به‌عنوان روز دزفول، ادامه داد: پنجم خرداد نیز روز تولد صنعت نفت است و پیشنهاد می‌کنم این روز در تقویم کشور به نام «روز نفت و مسجدسلیمان» نامگذاری شود.
 
محمدی در پایان ابراز امیدواری کرد که با ادامه رایزنی‌های وزارت نفت و همراهی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اصلاح مصوبه تعیین سقف حقوق و دستمزد کارکنان نفت در دستور کار قرار گیرد تا انگیزه کارکنان همیشه در صحنه نفت برای تحقق اهداف پیش روی صنعت دوچندان شود.
 
رویداد به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری فراورش و نمکزدایی نفت خام با همکاری شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به‌صورت برخط در حال برگزاری است.


کد مطلب: 24040

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/24040/مدیرعامل-nisoc-اصلاح-مصوبه-تعیین-سقف-حقوق-دستمزد-کارکنان-نفت-دستور-کار-قرار-گیرد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir