تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی، اظهار کرد: همکاری و همیاری نیروی انتظامی در شتاب بخشی به عملیات حفاری چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی کشور نقش مهم و اثرگذاری ایفا می کند.
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی در نشست با فرمانده انتظامی استان خوزستان، افزود: به روال معمول جابجایی هر دستگاه حفاری در جاده ها و راه های مواصلاتی کشور با بکارگیری افزون بر 100 دستگاه خودروهای سنگین و فوق سنگین و اکیپ های تخصصی صورت می پذیرد که با توجه به حجم و وزن محموله های بعضا ترافیکی، نیاز مبرم به هماهنگی، همکاری و همراهی پلیس راهور دارد. 
 
وی گفت: همکاری پلیس موجب آسان سازی تردد و متعاقب آن کوتاه شدن زمان جابجایی و در نتیجه عملیایی شدن زودهنگام دکل حفاری و تولیدی شدن چاه می گردد که هر یک روز تسریع در انجام کار از نظر حفظ، نگهداشت و افزایش تولید و ایجاد درآمد اقتصادی برای کشور بسیار بااهمیت است. 
 
گلپایگانی اظهار کرد: از سوی دیگر ماموران خدوم نیروی انتظامی اعم از مرزبانان در مناطق مرزی و پلیس در مناطق شهری که دستگاه های حفاری و کارگاه های عملیاتی و پشتیبانی استقرار دارد هم افزایی و همکاری مطلوبی با کارکنان حراست شرکت در راستای حفاظت پرسنلی و فیزیکی و حفظ سرمایه های ملی دارند که جای تقدیر و قدردانی بسیار دارد. 
 
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با این توضیح که این شرکت بزرگترین شرکت حفاری در منطقه و کشور است و به عنوان رنجیره اصلی در فرآیند تولید نفت و گاز نقش محوری عهده دار است، بر تداوم و تقویت همکاری ها میان این سازمان با نیروی انتظامی تاکید کرد.
 
در این نشست صمیمی که شماری از فرمانده هان و مسئولان نیروی انتظامی استان و مشاور مدیر عامل و سرپرست مدیریت های خدمات و منابع انسانی و رئیس اداره حراست شرکت نیز حضور داشتند سردار صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در جهت ارتقای امنیت اجتماعی و آسایش شهروندان و همکاری با سازمان ها و نهاد ها به کار گرفته است .
 
وی افزود: پرسنل خدوم نیروی انتظامی استان شبانه روزی در تلاش هستند تا خدمتگزاری صدیق برای مردم استان خوزستان باشند.
https://naftonline.ir/news/24002/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0