تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
جمعی از مشمولین طرح تبديل وضعیت ایثارگران خواستار اعمال آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در خصوص اجرای این قانون شدند.
قانون تبدیل وضعیت ایثارگران | نفت آنلاین
قانون تبدیل وضعیت ایثارگران | نفت آنلاین
جمعی از مشمولین طرح تبديل وضعیت ایثارگران با ارسال پیام به نفت آنلاین خواستار اعمال آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده در خصوص اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شدند.

بر اساس اعلام مخاطبین نفت آنلاین ، طبق دستورالعمل اجرای قانون تبدیل وضعیت،  مدرک تحصیلی ملاک عمل جهت اجرای این موضوع  ، آخرین مدرک تحصیلی لحاظ شده در موعد عقد قرارداد و تمدید قرارداد مدت موقت تا قبل از تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ با مشمولین می باشد.

با توجه به اینکه مدارک تحصیلی کارکنان قراردادی مدت موقت نفت در سال ۱۳۹۱ در سیستم جامع اعمال و بعد از این تاریخ مدارک تحصیلی اخذ شده در سیستم اعمال نشده است ، این موضوع باعث می شود تمامی مشمولین طرح تبديل وضعیت ایثارگران با مدرک تحصیلی اعمال شده در سال ۱۳۹۱ تبديل وضعيت شوند.

بعنوان مثال فردی که در سال ۱۳۹۱ با دیپلم یا فوق دیپلم قراردادی شده باشد و در حال حاضر دارای تحصیلات فوق لیسانس یا دکترا باشد با همان مدرک تحصیلی سال ۱۳۹۱ تبديل وضعيت خواهد شد.

این موضوع باعث نگرانی بسیاری از مشمولین طرح  شده است و این عزیزان با ارسال پیام های بی شمار به نفت آنلاین خواستار اعمال آخرین مدرک تحصیلی خود شدند‌.

همچنین مشمولین طرح تبديل وضعیت ایثارگران از وزیر محترم نفت و مدیران ارشد منابع انسانی نفت خواستند به این موضوع ورود کرده و دستور رفع مشکل فوق را صادر نمایند.

قطعا در روزهای پایانی وزارت نفت دولت تدبیر و امید رفع مشکل خانواده بزرگ ایثارگران در این خصوص که از جان و مال خود برای آسایش و امنیت کشور گذشتند خیر دنیوی و اخروی را برای مسئولین ارشد وزارت نفت در پی خواهد داشت.
https://naftonline.ir/news/23987/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0