تاریخ انتشارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران از بررسی مبانی کاربردی و مباحث اجرایی طرح طبقه بندی مشاغل پیمانکاری صنعت نفت در این شرکت خبر داد.
حمید رضا گلپایگانی | مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران
حمید رضا گلپایگانی | مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی روز شنبه (25 اردیبهشت 1400) در نشست تخصصی که به این منظور برگزار شد، گفت: این  طرح در نیمه دوم سال ۹۹ جهت نیروهای پیمانکاری شاغل در پیمان های مستمر غیر پروژه ای مطابق بخشنامه مقام عالی وزارت نفت و دستورالعمل اجرایی بخشنامه، ارائه شد. 

وی افزود: اجرای این طرح در شرکت ملی حفاری با توجه به ساختار سازمانی، ماهیت کار عملیاتی براساس استانداردهای بین المللی و اختصاصی بودن برخی سمت ها در صنعت حفاری، نیاز به واکاوی و بررسی کارشناسی بیشتر دارد که در رایزنی میان مدیریت منابع انسانی شرکت با این حوزه در شرکت ملی نفت ایران ابهامات طرح مورد بررسی تا رضایتمندی مجموعه کارکنان عملیاتی به نحو مطلوب مورد اهتمام واقع گردد.

 گلپایگانی از مدیریت های منابع انسانی، مالی ، حقوقی و پیمان ها و اداره ساختار و بهره وری شرکت خواست تا ظرف یک هفته با هم افزایی مدیریت های عملیات و فنی و مهندسی، نظرات کارشناسی نهایی خود را در خصوص شتاب بخشی در اجرای طرح  ارائه نمایند. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران طرح طبقه بندی مشاغل در صنعت نفت را مهم عنوان و اظهار کرد: از مزایای این طرح ایجاد نظام یکپارچه در سیستم پرداخت دستمزد، انضباط  مالی و اداری، صیانت از حقوق کارکنان و سرمایه های انسانی و  ... با توجه به راه اندازی سامانه اطلاعات پیمانکاران نیروی انسانی صنعت نفت (ساپنا) می باشد. 

در این نشست معاونان مدیرعامل در عملیات و خدمات فنی و مهندسی، مدیران  منابع انسانی و مالی و کارشناسان ادارات  مرتبط گزارشی از اقدامات به عمل آمده در این راستا ارائه و پیشنهادات و نظرات خود را در جهت اجرای مطلوب طرح به نحوی که رضایت ذینفعان را تامین نماید، مطرح کردند. 
https://naftonline.ir/news/23974/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0