تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
همزمان با عید سعید فطر مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با کارکنان عملیاتی دستگاه حفاری ۲۵ فتح در موقعیت میدان نفتی اهواز دیدار کرد.
حمیدرضا گلپایگانی | مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
حمیدرضا گلپایگانی | مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی در این بازدید که نخستین دیدار وی از مناطق عملیاتی پس از تصدی این مسئولیت است، عید فطر را به مجموعه کارکنان تبریک و ضمن بازدید از بخش های مختلف دستگاه با کارکنان هر بخش به گفت وگو نشست. 

وی در جلسه با مسئولان عملیاتی با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران مهمترین نقش را در زنجیره تولید نفت و گاز ایفا می کند، عملکرد کارکنان سختکوش این شرکت در پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت نفت را قابل تقدیر ارزیابی و حفظ جایگاه و سهم سازمان در بازار کار حفاری را خاطرنشان کرد. 

گلپایگانی افزود: در صنعت راهبردی حفاری کارکنان عملیاتی به عنوان سربازان خط مقدم تولید در شرایط دشوار اقلیمی و مرارت های مختص کارکنان اقماری نظیر دوری از خانواده، با علاقه مندی و احساس مسئولیت با وجود محدودیت ها به خصوص همه گیری ویروس کرونا، بی وقفه در جهت پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت، نهایت همت و تلاش خود را به گرفته اند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: اولین اولویت شرکت در سال 1400 توجه به نیروی انسانی، ایجاد رضایتمندی و انگیزش کارکنان، ارتقاء دانش فنی از طریق آموزش و اصلاح ساختار منابع انسانی در راستای افزایش راندمان کار و بهره وری است. 

وی اظهار کرد: اولویت بعدی اهتمام ویژه به دارایی های فیزیکی از جمله ناوگان عملیاتی و خدمات جانبی صنعت حفاری می باشد که در این زمینه می توان به نگهداری و تعمیرات، لجستیک، تامین به موقع قطعات و تجهیزات، کیفیت گرایی و پیشگیری از توقف های عملیاتی اشاره داشت. 

 گلپایگانی برنامه ریزی برای بکارگیری نیروهای سازمانی بر اساس محل سکونت در مناطق عملیاتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: همسو با اولویت های پیش گفته، انجام  کار در شرایط ایمن، کاربست شاخص ها و ضوابط ایمنی، استفاده از همکاران کارآمد، ماهر و متخصص در چارچوب اصل شایسته سالاری در انجام وظایف سازمانی اعم از صف و ستاد باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به برنامه های صنعت نفت در توسعه میادین و اجرای پروژه های میدان محور در قالب EPD/EPC گفت: برنامه های این شرکت مشارکت فعال در فرآیند کار پروژه ای، انجام کار براساس جداول زمان بندی شرکت های کارفرما، آماده سازی دکل ها و تعامل مستمر با متقاضیان خدمات حفاری و انجام کار جهادی در شرایط تحریم های ظالمانه می باشد. 

وی بر تقویت  آموزش فنی و تخصصی مورد نیاز شرکت در سمت های کلیدی سازمان تاکید و اظهار کرد: مدیریت منابع انسانی در گام نخست براساس شاخص های تبیین شده می بایست کارکنان زبده،  نخبه، خلاق و علاقه مند با توانمندهای شناخت موضوعات فنی و تخصصی را از میان مجموعه های عملیاتی را شناسایی تا پس از گذراندن دوره های آموزشی کاردانی و کارشناسی، آینده سمت های سرپرستی در بخش های عملیات،  خدمات فنی و مهندسی، خدمات ویژه و سیالات را از نظر نیروهای کلیدی مورد نیاز تضمین نماید. 

در حاشیه این بازدید که تعدادی از مدیران عملیاتی حضور داشتند، رئیس دستگاه حفاری 25 فتح گفت: این دستگاه حفاری سنگین با توان 2000 اسب بخار از اواخر سال 1388 به ناوگان ملی حفاری پیوست و در زمان حاضر تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی – 1 شرکت قرار دارد.

جلال امیر جانی با اشاره به اینکه این دستگاه، حفاری افزون بر 20 حلقه چاه در گستره مناطق نفت خیز کشور را در کارنامه خود دارد، افزود: دکل 25 فتح با برخورداری از کارکنان مجرب با سوابق عملیاتی 15 تا 32 سال کار عملیاتی هم اکنون برای تکمیل یک حلقه چاه در میدان نفتی اهواز به کار گیری شده است.

تصاویر بازدید

تصاویر بازدید ملی حفاری گلپایگانی
https://naftonline.ir/news/23963/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا علیجاین
درود بر مهندس گلپایگانی خوش آمدی ،بسیار خرسندم از اینکه در کنار جنابعالی باشم ،میدونم که حضرتعالی توجه زیادی داری نسبت به نیروهای عملیاتی سر چاه ،سایه ت مستدام شوالیه شکست ناپذیر
تازه ترين نظرات
0