کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرسش نفت آنلاین از مسئولین و متخصصین نفتی:

بهترین گزینه برای تصدی وزارت نفت دولت سیزدهم چه کسی است؟

10 ارديبهشت 1400 ساعت 19:48

هزاران نفر از مخاطبین نفت آنلاین به پرسش این رسانه خبری در خصوص بهترین گزینه برای تصدی وزارت نفت دولت سیزدهم پاسخ دادند.


به گزارش نفت آنلاین در این پرسش که روز گذشته در پیج اینستاگرام رسمی این رسانه خبری منتشر شد بسیاری از مسئولین و متخصصین نفتی شرکت کردند.

خبر تکمیلی/ بازتاب گسترده پرسش نفت آنلاین در بین مسئولین و متخصصین صنعت نفت در سراسر کشور

با گذشت کمتر از ۲۰ ساعت از انتشار پرسش نفت آنلاین در خصوص بهترین گزینه برای تصدی مسئوليت وزارت نفت در دولت سیزدهم ، این پست که در اینستاگرام این رسانه خبری منتشر شد بازتاب گسترده ای در بین مسئولین و متخصصین صنعت نفت در سراسر کشور داشت و بسیاری از آنها به این پرسش پاسخ دادند.
 
بررسی نتایج این پرسش نشان می دهد بترتیب آقایان رستم قاسمی ، سیف الله جشن ساز و غلامحسین نوذری بیشترین رای را در بین نظرات داده شده کسب کردند.
 
مخاطبین محترم جهت بررسی دقیق نظرات داده شده می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند:
https://www.instagram.com/p/COQbsVDHDtY/?igshid=yntiqzzjvfdd

◀️ پ‌ن: همچنان امکان نظر دادن در این پست فراهم است؛هدف از انتشار این پست شناسایی نظرات کارکنان و متخصصین نفت در خصوص بهترین گزینه‌ برای وزارت نفت دولت سیزدهم بود/ نفت آنلاین امیدوار است هر وزیری که در دولت سیزدهم مسئولیت وزارت نفت را عهده دار شد به اولین موضوعی که توجه کند منابع انسانی باشد و نتایج این پرسش نشان می دهد کسانی که در دوران مسئوليت خود توجه بیشتری به موضوع منابع انسانی داشتند جایگاه بالاتری در بین کارکنان و متخصصین نفت دارند و قطعا توجه به منابع انسانی صنعت نفت پیشرفت و موفقیت را در سایر زمینه ها بوجود خواهد آورد.


کد مطلب: 23767

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/23767/بهترین-گزینه-تصدی-وزارت-نفت-دولت-سیزدهم-کسی

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir