کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورود یکی از نمایندگان مجلس جهت رفع مشکلات نفتی ها

پیگیری یکی از نمایندگان مجلس در خصوص واکسن کرونا نفتی‌ها ، طرح تبديل وضعيت ایثارگران و طرح طبقه بندی مشاغل

2 ارديبهشت 1400 ساعت 0:29

مهندس مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواستار تخصیص سهمیه واکسن به کارکنان عملیاتی نفت شد.


با گذشت کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار گزارش نفت آنلاین در خصوص لزوم تخصیص واکسن کرونایی به کارکنان اقماری و عملیاتی صنعت نفت کشور ، مهندس مجتبی یوسفی در نامه ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواستار تخصیص واکسن به کارکنان عملیاتی نفت در سراسر کشور شد.

 
شایان ذکر است روز گذشته پس از انتشار خبر نفت آنلاین، مجتبی یوسفی در گفتگو با این رسانه خبری قول مساعد دادند تا تمام تلاش خود را جهت اختصاص سهمیه واکسن به کارکنان اقماری و عملیاتی نفت در سراسر کشور بکار گیرند.
کارکنان نفت و مهندس مجتبی یوسفی
◀️ نفت آنلاین : همچنین در خصوص نحوه اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت ، حذف سمت‌ها ، زمان اجرای قانون و ساير ابهامات توضیحات مورد نظر توسط نفت آنلاین به نماینده محترم اهواز در مجلس داده شد و قرار شد ایشان در نامه ای به معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت نفت خواستار پاسخگویی در خصوص ابهامات مورد نظر شوند.
 
در خصوص عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت‌ های نفتی جنوب و تسریع در اجرای آن نیز بزودی موارد فوق با این نماینده عدالت خواه جهت رفع مشکل این عزیزان در میان گذاشته خواهد شد.


کد مطلب: 23713

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/23713/پیگیری-یکی-نمایندگان-مجلس-خصوص-واکسن-کرونا-نفتی-ها-طرح-تبديل-وضعيت-ایثارگران-طبقه-بندی-مشاغل

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir