تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
مهندس مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواستار تخصیص سهمیه واکسن به کارکنان عملیاتی نفت شد.
تصویری از کارکنان عملیاتی نفت در شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
تصویری از کارکنان عملیاتی نفت در شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
با گذشت کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار گزارش نفت آنلاین در خصوص لزوم تخصیص واکسن کرونایی به کارکنان اقماری و عملیاتی صنعت نفت کشور ، مهندس مجتبی یوسفی در نامه ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواستار تخصیص واکسن به کارکنان عملیاتی نفت در سراسر کشور شد.
 
شایان ذکر است روز گذشته پس از انتشار خبر نفت آنلاین، مجتبی یوسفی در گفتگو با این رسانه خبری قول مساعد دادند تا تمام تلاش خود را جهت اختصاص سهمیه واکسن به کارکنان اقماری و عملیاتی نفت در سراسر کشور بکار گیرند.
کارکنان نفت و مهندس مجتبی یوسفی
◀️ نفت آنلاین : همچنین در خصوص نحوه اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت ، حذف سمت‌ها ، زمان اجرای قانون و ساير ابهامات توضیحات مورد نظر توسط نفت آنلاین به نماینده محترم اهواز در مجلس داده شد و قرار شد ایشان در نامه ای به معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت نفت خواستار پاسخگویی در خصوص ابهامات مورد نظر شوند.
 
در خصوص عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت‌ های نفتی جنوب و تسریع در اجرای آن نیز بزودی موارد فوق با این نماینده عدالت خواه جهت رفع مشکل این عزیزان در میان گذاشته خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/23713/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مصطفی جعفری
سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان زحمت کش در نفت آنلاین.
لطفا از ایشون بخواهید که پیگیر چگونگی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در مناطق نفت خیز جنوب باشند. زیرا با این رویه ای که وزارت نفت در پیش گرفته، قرار هست فوق العاده های شغلی کارکنان عملیاتی کاملا حذف شود،فوق العاده هایی نظیر حق جوشکاری،کار در ارتفاع، کار با مواد آلاینده و غیره.
این مواردی که عرض کردم خدمتتون جزء فوق العاده تخصصی و حق شغل فنی و عملیاتی هستند و باید در کارگاه ها و مشغل فنی و تخصصی و عملیاتی بعنوان مزایای شغل پرداخت شوند،دقیقا بر اساس استاندارد قانون کار زیرا در شرح کار مشاغل فوق الذکر در کتابچه های پیمان پیش بینی و دیده شده و و حق نیرو ها می‌باشد.اگر این فوق العاده ها حذف شود دیگر کسی رغبت به ماندن در این مشاغل سخت و سنگین را ندارد و باعث ایجاد اعتراض و التهاب اوضاع در محیط های کارگاهی و عملیاتی می‌شود.لطفا دوستان وزارتی و تصمیم گیرنده در شرکت ملی نفت یا این طرح را اجرا نکنند و یا اگر قصد اجرای آنرا دارند درست و بدون نقص انجام بدهند که حق نیروهایی که در محیط های کارگاهی و یا عملیاتی در حال فعالیت هستند را ادا کنند،وگرنه عواقب جبران ناپذیری در کار نیروها خواهد داشت چون به لحاظ روحی و انگیزشی تاثیر کاملا منفی بر عملکرد این دست از همکاران خواهد داشت.
لطفا شما این موضوع رو در سطح شرکت ملی نفت و شخص مهندس مولایی و در شرکت مناطق نفت خیز جنوب و مهندس بارانی با جدیت تمام پیگیری کنید و اطلاع رسانی کامل و دقیقی انجام دهید.
با تشکر از زحمات شبانه روزی و پیگیرانه و دقیق شما عزیزان در نفت آنلاین، موفق و موید باشید،عجرکم عندالله
با تشکر از زحمات شما.
feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
باسلام و دعای خیر خدمت نماینده محترم و پیگیر اهواز
جناب آقای مهندس مجتبی یوسفی
در خصوص عدم صحیح اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در ملی حفاری (عدم تشکیل پرونده)
ایثارگرانی که در زمان جنگ تحمیلی در مناطق عملیاتی جنوب بی ادعا ماندند و از جان خود گذشتند تا چرخ صنعت نفت کشور در آن بحره حساس متوقف نشود
خواهشمندیم پیگیری فرماید تا موجب دلگرمی این عزیزان ایثارگر و خانواده های آنان گردد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
فرزند ایثارگر ملی حفاری
با سلام‌ به رسانه محترم نفت آنلاین و نماینده محترم و انقلابی شهرستان اهواز مهندس یوسفی عزیز
در خصوص بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران کارمندی کارگری که دوران هشت سال دفاع مقدس با توجه به حملات وحشیانه عراق از جان خود گذشتند ولی صنعت نفت را رها نکردند
حال از تشکیل پرونده امتناع می کنند
feedback
Iran, Islamic Republic of
مصطفی جعفری
سلام چرا نظر ما رو نگذاشتید
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
تا این دولت هست خیر برکتی واسه مردم نیست من قراردادی هستم ماهی ۶میلیون تو نفت گاز اغاجاری تو گرما عملیاتی هستم دارم می گیرم منطقه محروم بی امکانات ظلم نفر رسمی کنار من ۲برابر میگیره نه پول کرایه منزل نه اب و برق و تاکسی میده
feedback
Iran, Islamic Republic of
اقای مدیر منابع انسانی مناطق نفت خیز طرح طبقه بندی کی مخای اجرا بکنید انداز پولی که مخان بدن کارگرا پول کپی وپوشه دادن هر روز امروز فردا مکنید تا کی مخاید کارگران سر کار بزارید
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسن
سلام خدمت شماعزیزان نفت آنلاین
چرا کسی بدادکارگران خدمات غذایی اوردوگهای حفاری نمیرسه وازمشکلاتی که داریم خبری منتشرنمی کندلطفاپیگیرمشکلات ماهم شویدمتشکرم
0