کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اقدام قابل تحسین یک پالایشگاه نفتی :

توزیع سبد کالا ویژه ماه مبارک رمضان میان پرسنل پالایشگاه کرمانشاه

31 فروردين 1400 ساعت 11:58

پالایشگاه کرمانشاه سبد کالایی ویژه ماه مبارک رمضان در بین پرسنل خود توزیع کرد.


به گزارش  نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، با تصویب هیات مدیره شرکت، سبد کالا ویژه ماه مبارک رمضان میان کلیه پرسنل شرکت شامل؛ رسمی و قراردادی توزیع شد.
 
در قالب این سبد کالا یک کیسه برنج 10 کیلویی مرغوب ایرانی و 15 کیلوگرم مرغ همراه با پک محصولات لبنی شامل؛ روغن حیوانی، ماست، دوغ و پنیر میان کلیه پرسنل توزیع شد.
 
همچنین در نوروز امسال نیز در قالب سبد کالای ویژه نوروز، یک کیلوگرم پسته مرغوب، یک کیلوگرم مغز بادام، نیم کیلو تخمه کدو، نیم کیلو تخمه ژاپنی، یک بسته نان برنجی، یک بسته کاک، و یک بسته نان شکری مرغوب میان کلیه پرسنل شرکت توزیع گردید.
 
همچنین به مناسبت نیمه شعبان نیز کارت هدیه یک میلیون ریالی میان کلیه پرسنل رسمی و قراردادی شرکت توزیع شد.
 
در خاتمه جا دارد بعنوان روابط عمومی شرکت و به نمایندگی از عموم پرسنل رسمی و قراردادی از هیات مدیره محترم پالایشگاه کرمانشاه تقدیر و تشکر ویژه ای به جهت حمایتهای بی دریغ شان از پرسنل داشته باشیم.

نفت آنلاین : امیدواریم روزی اقدام خوب و قابل تقدیر این پالایشگاه سرلوحه سایر پالایشگاه ها و شرکت های نفتی در کشور قرار گرفته و از این طریق شرکت‌ها بتوانند در این شرایط سخت معیشتی کمک حال کوچکی برای کارکنان پرتلاش صنعت نفت در سراسر کشور باشند.
 


کد مطلب: 23696

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/23696/توزیع-سبد-کالا-ویژه-ماه-مبارک-رمضان-میان-پرسنل-پالایشگاه-کرمانشاه

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir